ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ولایت‌فقیه فروغ جاودانی جبهه حق است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در جمع اصولگرایان دشتستان اظهار داشت: نظام اسلامی روز به روز به سمت رشد و تعالی حرکت می‌کند و دشمنان هیچ زمان نمی‌توانند در برابر نظام اسلامی ایستادگی کنند.
وی افزود: حرکت در مسیر ولایت فقیه موجبات سربلندی نظام اسلامی شده و علاقه و عشق مردم به ولایت همواره بیشتر شده است.
این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان سفاک با هر ابزار و حیله‌ای قصد براندازی نظام را داشته‌اند، خاطرنشان کرد: نه تنها دشمنان خارجی بلکه برخی مزدوران داخلی نیز به خیال خام خود قصد خوش‌خدمتی به استعمار را داشتند و در این میان بار کجی را بدوش گرفتند که هرگز به منزل نرسیده و نخواهد رسید.
موسوی‌نژاد تصریح کرد: ملتی که تحت زعامت ولی فقیه امور خود را تدبیر کند ملتی است پویا، رو به جلو و مترقی که می‌تواند الگویی ممتاز در جهان از استقرار نظام ولایی باشد. 
وی با اشاره به مطالبات دلسوزانه و مترقی‌خواهانه رهبر معظم انقلاب اسلامی آنها را نقشه راه خواند و اضافه کرد: اوامر و منویات مقام معظم رهبری نیاز به بازبینی و بازتولید در تمامی زمینه‌ها دارد و اگر آنطور که باید به آنها بپردازیم نه تنها عقب‌افتادگی مسئولین جبران خواهد شد بلکه شاهد شکوفایی و رشد شگفت‌آور نظام اسلامی خواهیم بود.
این استاد حوزه و دانشگاه، تخاصم جبهه باطل با جبهه حق را در عصر کنونی زاییده دنیا طلبی و زیاده‌خواهی دشمنان خارجی دانست و گفت: سد عظیم ولایت فقیه در مقابله با این وسوسه‌های شیطانی دشمنان، آیت رحمانی و فروغ جاودانی جبهه حق است.
موسوی‌نژاد افزود: هر کس فرامین مقام معظم رهبری را ابتر گذاشته و یا با بی‌تفاوتی برخورد کرده و یا در اجرای آنها سنگ‌اندازی کند در خیمه‌گاه ولایت جایی برای وی نمی‌توان تصور کرد. 
وی یادآور شد: تحکیم آرمان‌ها و استواری پایه‌های انقلاب اسلامی جز با تبعیت محض از نائب‌الامام مقام معظم رهبری امکان‌پذیر نیست و بیانات اخیر معظم‌له در پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان نمونه‌ای از حرکت توفنده انقلاب اسلامی و زمان‌شناسی فرمانده معظم کل قواست.
موسوی‌نژاد گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم و با تبعیت از ولایت فقیه برای موفقیت و سربلندی کشور تلاش کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد