ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ده‌ها دلیل و سند بر حقانیت علی (ع) وجود دارد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، جانشین بخشدار آبپخش بعد از ظهر امروز در جمع اهالی روستاهای بخش آبپخش گفت: حضرت محمد (ص) در روز عید غدیر در جمع هزاران مسلمان با اعلام ولایت و رهبری حضرت علی (ع) رسالت خود را به پایان رساند.
عباس خنده‌می اظهار داشت: مولا در لغت معانی متعددی دارد و یکی از آنها به معنای صاحب اختیار بودن است و پیامبر اکرم (ص) در این روز امام علی (ع) را مولا و صاحب اختیار امت اسلامی معرفی کرد.
خنده‌می عنوان داشت: ما نه تنها خطبه غدیر را برای اثبات امامت حضرت علی (ع) داریم بلکه ده‌ها حدیث و روایت دیگر نیز داشته که امامت و ولایت 11 فرزند بزرگوار آن حضرت را مطرح می‌کنند.
جانشین بخشدار آبپخش با بیان اینکه تنها راه مستقیم برای هدایت انسان‌ها خداوند متعال، پیامبر اکرم (ص)، امام علی (ع) و فرزنددان بزرگوار ایشان است، تصریح کرد: باید ترویج و اشاعه فرهنگ امامت و ولایت یکی از اهداف اصلی مسئولان قرار گیرد و ایشان در این راه گام بردارند.
وی بیان داشت: امامان هادیان و مشعل فروزان دین الهی در میان مردم و حافظان دستاوردهای دین مبین اسلام و رسالت رسول الله (ص) هستند.
دهیار روستای میاندشت نیز در این آیین اظهار داشت: دهیاری میاندشت در سال‌های اخیر توجهات فراوانی به مسائل فرهنگی و ترویج و توسعه فرهنگ دینی داشته و در این زمینه  موفق بوده‌ایم.
محمود نوشاد خاطرنشان ساخت: در روستای میاندشت هیئات فرهنگی فعالی وجود دارد که در تمام ایام سال به برگزاری مراسمات مذهبی می‌کنند و مردم در آنها حضور فعال و مستمر دارند.
وی عنوان داشت: مسئولان ولایتمدار بخش آبپخش همیشه در برگزاری مراسم‌های فرهنگی و مذهبی تلاش‌های فراوان داشته‌اند و در اجرای برنامه‌های فرهنگی موفقیت داشته‌اند.
نوشاد بیان داشت: ترویج مسئله امامت و ولایت در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و  اگر در 32 سال گذشته از تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره دشمنان زبون شده‌اند، قطعا به برکت مسئله رهبری است. 
در پایان این مراسم با برگزاری مسابقات و برنامه‌های گوناگون، به تعدادی از نخبگان جوایزی اهدا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد