ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری‌ ندای‌آبپخش، مسئول کتابخانه عمومی شهر آبپخش بعد از ظهر امروز در مسابقه کتابخوانی غدیر با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: رسول اکرم (ص) با اعلام امامت و جانشینی حضرت علی (ع) در روز عید غدیر خم به تکلیف و رسالت خود عمل کرد.
عباس خنده‌می با بیان اهمیت اعلام ولایت امام علی (ع) توسط پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: این امر آنقدر اهمیت داشت که خداوند به پیامبر (ص) می‌گوید «اگر امامت و ولایت حضرت علی (ع) را به مردم ابلاغ نمی‌کردی رسالت خود را کامل نکرده بودی.»
دهقان بیان داشت: هدف از برگزاری مراسمات در زمینه بزرگداشت غدیر، ترویج فرهنگ ولایت و تبیین و تشریح اهمیت واقعه غدیر است.
رئیس کتابخانه عمومی شهر آبپخش در ارتباط با اهمیت ترویج واقعه غدیر خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام امت اسلامی، توجه به ارزش‌های معنوی و شخصیت امام علی (ع) و آموختن درس ولایت‌مداری و اینکه حول محور ولایت فقیه بچرخیم را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: زعامت امور مسلمین به دست مولی‌الموحدین امیرالمومنین(ع) بهترین هدیه الهی است که می‌تواند در همه عصرها به عنوان یک آموزه دینی در اداره جوامع اسلامی مورد توجه قرار گیرد.
دهقان اضافه کرد: مطالعه و تحقیق ارزش فراوانی در ارتباط با تشریح و تبیین این حقایق دارد و کتاب‌های فراوانی در ارتباط با این امر وجود دارد که در آشنایی با این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.
این مسئول ابراز داشت: واقعه غدیر روز معرفی امامت و ولایت است و یکی از  مهم‌ترین اصولی است که پس از توحید باید مورد توجه قرار بگیرد.
رئیس کتابخانه عمومی شهر آبپخش با تشکر از شورای اسلامی و شهرداری آبپخش به خاطر توجه به امور فرهنگی اذعان داشت: کتابخانه عمومی شهر آبپخش آمادگی برگزاری تمامی برنامه‌های فرهنگی را در تمامی ایام سال دارد و شهرداری با حمایت مالی از کتابخانه عمومی شهر آبپخش می‌تواند زمینه گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری را فراهم آورد.
در پایان با حضور خیل مشتاقان ائمه اطهار (ع) مسابقه کتابخوانی غدیر در کتابخانه عمومی شهر آبپخش برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد