ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فعالیت مطلوب گروه های فرهنگی در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

بخشدار آبپخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای آبپخش گفت: اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری نشان از توانایی‌های جوامع دارد و در ترویج فرهنگ آن جامعه تاثیر بسزایی دارد.
احمد خرم‌روز با اشاره بر اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی اظهار داشت: در دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم توجه زیادی به فعالیت‌های فرهنگی شده است و شاهد افزایش چشمگیر بودجه فرهنگی کشور در سال‌های اخیر بوده‌ایم.
خرم‌روز خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی یکی از مهم‌ترین و مقدس‌ترین وظایف، فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر است و مسئولان باید به بهبود فعالیت‌های فرهنگی در جامعه توجه خاصی داشته باشند.
بخشدار آبپخش از فعالیت 20 کانون و هیئت فرهنگی هنری مساجد در آبپخش خبر داد و بیان داشت: باید با گسترش کانون‌های فرهنگی و هنری به شکل محله‌ای زمینه گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری را فراهم آوریم.
خرم‌روز یادآور شد: در بخش آبپخش گروه‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری از فعالیت‌ مطلوب برخوردارند و همواره شاهد حمایت مسئولان از فعالیت این گروه‌ها بوده‌ایم.
وی در ادامه با بیان اهمیت تشریح وظایف در عرصه فرهنگ و هنر اذعان داشت: با مشخص کردن شرح وظایف گروه‌های فرهنگی و مسئولان در اجرای برنامه‌ها و مناسبت‌های گوناگون می‌توانیم زمینه‌ساز افزایش کمیت و کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مناسبتی در شهر آبپخش شویم.
این مسئول ادامه داد: باید با تعامل و برنامه‌ریزی مسئولان فرهنگی بخش شاهد فعال کردن بیش از پیش کانون‌‌های فرهنگی و هنری و هیئات مذهبی در مناسبات گوناگون به ویژه اعیاد و مراسمات مذهبی باشیم.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: مقوله فرهنگ و هنر متعلق به تمام اقشار و آحاد جامعه است و تمام مسئولان و مردم باید از گروه‌های فرهنگی جامعه حمایت کنند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.
خرم‌روز تاکید کرد: تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی ملزم به نصب پلاکارد و بنرهای مناسبتی و مزین کردن فضای شهر متناسب با مناسبت‌های گوناگون در طول سال به ویژه در ایام مذهبی هستند.
وی با اشاره بر برنامه‌ریزی مدون بخش آبپخش برای انجام فعالیت‌‌های فرهنگی و هنری عنوان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال شاهد برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی در تمام طول سال با بهترین کیفیت در مرکز بخش و روستاهای تابعه خواهیم بود.
بخشدار آبپهش اظهار داشت: اهمیت دادن به امور مشارکتی و فعال کردن مجتمع‌های فرهنگی و هنری بیش از گذشته مورد توجه مسئولان بخش قرار گرفته و در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد