ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg


رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش گفت: رفع مشکلات شهر آبپخش و جلب رضایت شهروندان یکی از مهم‌‌ترین اهداف شورای اسلامی این شهر است و برای تحقق این امر کمر همت بسته‌ایم.
مصطفی رضایی اظهار داشت: در شهر آبپخش مشکلات فراوانی وجود دارد که در دو سال اخیر با پیگیری‌های مکرر اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آبپخش برطرف شده است.
رضایی عنوان داشت: یکی از مشکلات شهر آبپخش که مورد انتقاد شهروندان نیز است وضعیت نامطلوب آنتن‌دهی تلفن‌های همراه اول در برخی نقاط و محله‌های شهر است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: در سال‌های اخیر شورای اسلامی شهر آبپخش برای رفع این مشکل پیگیری‌های فراوانی انجام داده و در نیمه نخست سال جاری شاهد نصب آنتن تلفن همراه در خیابان نادم آبپخش بودیم.
رضایی تصریح کرد: انتخاب محل نصب آنتن بر اساس اعمال نظر کارشناسان ذی‌صلاح بوده و با اتصال این آنتن به شبکه شاهد آنتن‌دهی سیم‌کارت‌های همراه اول در تمامی نقاط شهر آبپخش خواهیم بود.
وی با بیان اینکه قریب به سه ماه از نصب این آنتن در شهر آبپخش می‌گذرد اذعان داشت: در روزهای گذشته در مذاکراتی که با مسئولان شرکت مخابرات استان و شهرستان داشتیم خواستار تسریع در روند راه‌اندازی این آنتن برای بهبود آنتن‌دهی سیم‌کارت‌های همراه اول در بیشتر محلات شهر شدیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: خدمت به مردم بزرگ‌ترین افتخار مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از بدو ورود در شورای اسلامی شهر آبپخش با تمام وجود برای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شهر آبپخش تلاش کرده‌ام.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ابراز داشت: از شهروندان آبپخشی انتظار داریم با شناسایی مسائل و مشکلات شهر ما را در جریان نواقص قرار دهند و با بیان پیشنهادات و راهکارهای خود سبب تسریع در روند حل مشکلات شوند.
رضایی متذکر شد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به "جهاد اقتصادی" مزین فرموده‌اند بیشترین تلاش خود را برای پیشرفت، توسعه، عمران و آبادانی شهر آبپخش به کار خواهیم گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد