ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آبپخش گل سرسبد فرهنگی استان بوشهر است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر عصر امروز در آیین تجلیل از نویسندگان آبپخش با تبریک به مناسبت دهه ولایت گف: در دین مبین اسلام تاکیدات فراوانی بر مقوله علم‌آموزی و مطالعه شده است و هر جامعه‌ای که خواهان پیشرفت و ترقی است باید در این راستا گام بردارد.
نصرالله شفیعی اظهار داشت: با مطالعه و علم‌آموزی می‌توان در مقابل جهل و نادانی ایستادگی کرد و مولای متقیان علی (ع) عمر خود را صرف دانش‌اندوزی کردند.
شفیعی با اشاره به پیشینه علمی و تاریخی شهر آبپخش بیان داشت: آبپخش از دیرباز مظهر علم‌آموزی بوده است و عالمانی همچون آیت‌الله سید جواد مهدوی، دکتر مسعود رضایی و ... در آن زیسته‌اند و ما باید راه ایشان را ادامه داده و در راستای پیشرفت و تعالی آبپخش گام برداریم.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: آبپخش از دیرباز دیار عالمان و دانشمندان بوده و نویسندگان و صاحب‌نظران فراوانی در این شهر زیسته‌اند که به دلایل متعدد نوشته‌های خود را در قالب کتاب منتشر نکرده‌اند.
شفیعی اذعان داشت: از تمام نویسندگان و صاحب‌نظران استان بوشهر می‌خواهیم برای اینکه علم و دانش خود را در اختیار آحاد و اقشار جامعه قرار دهند و مسیر رشد و توسعه علمی میهن اسلامی را مهیا سازند نوشته‌های خود را به رشته تحریر درآورده و در قالب کتاب‌های نفیس به مردم دانش‌دوست میهن اسلامی عرضه دارند.
وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران شاهد رشد و بالندگی ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌های علمی بوده‌ایم و زمینه برای نشر و انتشار کتاب گسترش یافته است.
این مسئول تصریح کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران روند فوق‌العاده‌ای در نشر کتاب ایجاد شده است و شاهد ایجاد یک رنسانس علمی در میهن اسلامی بوده‌ایم.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر ابراز داشت: استان بوشهر در سطح علمی بسیار بالایی قرار دارد که قبل از انقلاب بسیاری از این استعدادها شکوفا نمی‌شد ولی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی زمینه رشد و شکوفایی تمامی استعدادهای جوانان ایران اسلامی را فراهم آورده است.
شفیعی اضافه کرد: آبپخش گل سرسبد استان بوشهر از لحاظ فعالیت‌های فرهنگی و فرهیختگان و نخبگان است و باید با توجه و رسیدگی به بهبود فعالیت‌های فرهنگی این بخش زمینه توسعه و اعتلای آنرا فراهم آوریم.
این مسئول تاکید کرد: نویسندگان و یاران قلم باید با تعهد به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند و الحمدلله تمام نویسندگان ایران اسلامی اینگونه‌ هستند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر تاکید کرد: در 32 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی امکان دسترسی به کتب گوناگون و منابع علمی بهبود یافته و شاهد گسترش فضای علمی در جامعه بوده‌ایم.
در پایان این برنامه از نویسندگان، اصحاب رسانه و فرهیختگان بخش آبپخش تجلیل به عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد