ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مطالعه موجب بصیرت‌افزایی در جامعه می‌شود

 http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ،رئیس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش عصر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب غدیر آبپخش گفت: نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از نخستین سال آغاز بکار خود سالانه اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در ایام مختلف سال کرده است.
محمد نجفی اظهار داشت: ترویج بحث مطالعه و کتابخوانی یکی از ماموریت‌های مهم مسئولان فرهنگی در کشور است و بر این اساس برنامه‌ریزی خود را برای ادامه این روند در سال‌های آینده تدوین کرده‌ایم.
نجفی با بیان اینکه گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یکی از ضروریات جامعه امروز است، اذعان داشت: از شهرداری، آموزش و پرورش و سایر نهاد‌های فرهنگی آبپخش انتظار داریم با برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در ایام مختلف سال زمینه را برای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه مهیا سازند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام که کامل‌ترین دین الهی است تاکیدات فراوانی بر امر مطالعه و کتابخوانی شده و مسئله مطالعه و کتابخوانی یکی از ضروریات جوامع بشری است.
نجفی ابراز داشت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین تمامی اقشار و آحاد جامعه بویژه جوانان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند امری ضروری است و تمامی مسئولان فرهنگی جامعه و فرهنگ‌دوستان باید در این راستا برنامه‌ریزی و حرکت کنند.
وی ادامه داد: کتاب منبع عظیمی از اطلاعات است که می‌تواند بینش و آگاهی مردم جامعه را افزایش دهد و باعث تعالی علمی جوامع انسانی می‌شود و ایشان را از جهل و نادانی می‌رهاند.
این مسئول با اشاره به اینکه جهل و نادانی منشا تمامی بدبختی‌هاست، تصریح کرد: ملتی که فهم، درک و علم داشته باشد، پیشرفت می‌کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش عنوان داشت: یکی از راه‌های کسب بصیرت در جوانان مطالعه و کتابخوانی است و مسئولان جامعه باید برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه برنامه‌ریزی مدون کنند.
وی یادآور شد: نمایشگاه غدیر 1390 آبپخش با همکاری نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش و انتشارات سمن برگزار شده و بیش از پنج‌هزار عنوان کتاب در آن به نمایش گذاشته شده‌است.
نجفی متذکر شد: این نمایشگاه از تاریخ 25 آبان‌ماه تا 6 آذرماه در سالن ورزشی پوریای‌ولی شهر آبپخش دایر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد