ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کتاب در جامعه مظلوم واقع شده است

 http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، امام جمعه آبپخش بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب بخش آبپخش گفت:‌ کتابی که بیانگر دانش و علم الهی در جوامع باشد نور و روشنایی جامعه است.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: کتاب‌ها محتواهای گوناگون و متعددی دارند به نحوی که مطالعه کتاب برای تمامی اقشار و آحاد جامعه مفید است و می‌تواند باعث آگاهی بخشی به ایشان شود.
رضایی ابراز داشت: پیشرفت و توسعه جوامع درخور آگاهی از علوم مختلف است و اگر جامعه‌ای غرق در علوم و دانش‌های گوناگون باشد قطعا نمی‌تواند به پیشرفت و توسعه دست‌ یابد.
امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: دستیابی به هر هدف و خواسته‌ای مستلزم در اختیار داشتن امکانات اولیه است و برای پیشرفت علمی و توسعه جامعه باید فرهنگ کتاب‌ و کتابخوانی در آن جامعه گسترش یابد.
رضایی با بیان اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه اذعان داشت: در جوامع اسلامی و تمام جوامع انسانی کتاب از جایگاه بالایی برخوردار است و باعث ترویج و گسترش مسائل فرهنگی، دینی و ... می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: انسان مانوس با کتاب هیچ وقت احساس تنهایی نمی‌کند و این گنجینه منور صمیمی‌ترین دوست برای انسان‌هاست که همیشه در کنار انسان باقی خواهد ماند.
امام جمعه آبپخش با اشاره به فرمایشات امام خامنه‌ای اظهار داشت: میزان و سرانه مطالعه کتاب در جامعه ما کمتر از نرم جهانی است که این مساله نگران کننده است و مسئولان باید برای حل آن تلاش کنند.
وی در همین راستا اضافه کرد: مسئولان فرهنگی و فرهنگ‌دوستان جامعه باید تلاش خود را برای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به کار گیرند و زمینه را برای افزایش سرانه مطالعه در بین تمامی اقشار و آحاد جامعه بکار گیرند.
رضایی عنوان داشت: بخش آبپخش در تمامی زمینه‌های فرهنگی و هنری فعال بوده و مسئولان فرهنگی بخش باید با برنامه‌ریزی‌های مدون زمینه را برای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی مهیا سازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد