ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مجید طباطبایی به پرسپولیس آبپخش پیوست

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

سید عبدالمجید طباطبائی یکی از بهترین بازیکنان سالهای اخیر فوتبال دشتستان که سابقه بازی در تیمهایی چون ذوب‌آهن اصفهان ، استقلال اهواز و شاهین بوشهر را در کارنامه خود دارد، عصر امروز با حضور در هیئت فوتبال آبپخش قرارداد خود را با تیم پرسپولیس آب‌پخش امضا کرد.
طباطبائی با این قرارداد که بدون دریافت هیچ مبلغی به امضا رساند، پرسپولیس را تا پایان این فصل رقابتهای فوتبال دسته اول استان همراهی خواهد کرد.
این بازیکن در رابطه با پیوستنش به پرسپولیس آب‌پخش اظهار داشت: با توجه به اینکه پرسپولیس تنها نماینده دشتستان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال استان است میخواستم در این مسابقات این تیم را همراهی کنم.
طباطبائی ضمن ابراز رضایت از وضعیت فعلی این تیم گفت: پرسپولیس در مسابقات دور رفت نتوانسته آن‌گونه که شایسته این تیم بوده امتیازات لازم را کسب کند ولی با همدلی و انگیزه بالایی که در بین بازیکنان این تیم دیده‌ام  می‌توانیم نتایج نامطلوب دور رفت را جبران کنیم و به جایگاه مناسبی در جدول رده‌بندی دست یابیم.
وی در رابطه با وضعیت جسمانی خود هم گفت: خوشبختانه با استراحت مناسبی که در ماه‌های گذشته داشته‌ام مصدومیتم به طور کامل برطرف شده و با توجه به تمریناتی که در هفته‌های اخیر داشته‌ام به آمادگی خوبی رسیده‌ام.
طباطبائی در رابطه با مبلغ قرارداد خود هم گفت: با توجه به رابطه خوبی که با مدیریت و کادر فنی این تیم داشتم ، تنها به قصد کمک به این تیم پیوسته‌ام و با وجود داشتن پیشنهادات مالی بسیار خوب از دیگر تیمها‌، ترجیح دادم این فصل را بدون دریافت هیچ مبلغی در تیم پرسپولیس آب‌پخش بازی کنم.
رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس هم در همین رابطه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستیم این بازیکن باتجربه و آماده را جذب کنیم و امیدواریم بتوانیم با کمک این بازیکن نتایج بهتری در ادامه رقابتها کسب کنیم.
الله‌کرم عباسی ادامه داد: آقای طباطبائی هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی از بهترین‌های استان است و می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر بازیکنان باشد.
وی افزود: کمتر بازیکنی با این سطح فنی می‌توان یافت که این‌گونه با صداقت و بدون دریافت مبلغی و با وجود داشتن پیشنهادات مناسب قرارداد امضا کنند.
عباسی در رابطه با وضعیت پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل و زمان نقل و انتقالات گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم بازیکنان خوبی را در پست‌هائی که در آنها با مشکل مواجه بودیم جذب کنیم و به خوبی از سهمیه‌ای که در اختیار داشته‌ایم بهره بردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد