ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فلسفه ولایت ائمه اطهار(ع) هدایت انسان‌هاست

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری‌ ندای‌آبپخش، امام جمعه آبپخش شامگاه چهارشنبه در همایش "نغمه‌های ولایت" آبپخش گفت: تعیین ائمه اطهار (ع) پس از خاتم‌الانبیاء فلسفه و دلایل گوناگون و متعددی دارد که ضرورت آن را اثبات می‌کند.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی هدف از مبعوث کردن پیامبران را راهنمایی انسان‌ها دانست و افزود: خداوند متعال لطف خود را بر بندگان قطع نمی‌کند و پس از ختم نبوت حضرت محمد (ص) آخرین پیامبر الهی، ائمه اطهار (ع) را برای راهنمایی انسان‌ها بر روی زمین برگزید.
رضایی اظهار داشت: همان هدفی که در مبعوث کردن انبیاء وجود داشت در ولایت ائمه اطهار (ع) نیز وجود دارد و خداوند ایشان را راهنمایان راستگوی انسان‌ها بر روی زمین قرار داده‌است.
امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: خداوند هیچ وقت لطف خود را از انسان‌ها دریغ نکرده زیرا خداوند خالق مخلوقات است و هیچ عیب و نقصی در او راه ندارد.
رضایی بیان داشت: خداوند ائمه اطهار(ع) را برای راهنمایی و بشارت انسان‌ها در روی زمین قرار داده تا ایشان را با راهنمایی و ارشاد به راه راست که همان راه حق است هدایت کنند و زمینه سربلندی انسان‌ها را فراهم سازند.
وی ادامه داد: در تمام زمان‌ها حجت‌های الهی برای راهنمایی و بشارت انسان‌ها در زمین حاضرند و تا پایان هستی، زمین هیچ‌ گاه از حجت الهی خالی نمی‌شود.
رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر بخش آبپخش اظهار داشت: در آیات و روایات متعددی نقل شده که آخرین فردی که حیات دنیوی را وداع خواهد گفت حجت الهی است و این بدان معناست که خداوند هیچ گاه انسان‌ها را به حال خود رها نکرده است.
رضایی تصریح کرد: اگر خداوند انسان‌ها را به حال خود رها کند نشان از نقص است ولی چون هیچ نقصی در خداوند متعال وجود ندارد، خداوند متعال در هیچ زمانی انسان‌ها را بدون راهنما و حجت رها نکرده است.
این مسئول بیان داشت: اصل ولایت و امامت یکی از اصول مهم در دین مبین اسلام است و دهه ولایت و امامت فرصتی بسیار مناسب برای تشریح این اصل برای همگان است و بدون اغراق در آبپخش شاهد برنامه‌های متنوع و ارزنده‌ای در دهه ولایت بودیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد