ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

خبرنگاران خبرگزاری فارس در آبپخش تجلیل شدند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، عصر امروز در مراسم تجلیل از نویسندگان و خبرنگاران برتر آبپخش، مسعود باقری و سعید رضائی خبرنگاران خبرگزاری فارس به طور ویژه تجلیل شدند.
بخشدار آبپخش در این آیین با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی و لزوم حمایت از نویسندگان و خبرنگاران اظهار داشت: نویسندگان رسالت بسیار حساس و مهمی بر دوش دارند و نقش این قشر در رشد و تعالی جامعه غیر قابل انکار است.
احمد خرم‌روز افزود: نقش رسانه‌ها در پیشرفت و توسعه بسیار زیاد است و بدون اغراق خبرگزاری فارس در بین سایر رسانه‌ها جایگاه ممتاز و نقشی ویژه دارد و در رشد آبپخش تاثیر بسیار زیادی داشته است.
وی افزود: مسئولان آبپخش در حد توان و بضاعت خود از رسانه‌ها و مطبوعات و اهالی قلم حمایت و پشتیبانی می‌کند و امیدوار هستیم از عهده وظایف به خوبی برآییم.
رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز در این مراسم گفت: شهرداری و شورا از برنامه‌های فرهنگی حمایت می‌کنند و بویژه تلاش داریم نسبت به تخصیص نیم درصد درآمد شهرداری به کتابخانه عمومی اقدامات لازم را انجام دهیم.
مصطفی رضایی اضافه کرد: آبپخش جایگاه و ظرفیت ویژه‌ای برای پیشرفت دارد و از رسانه‌ها و صاحب‌نظران می‌خواهیم در انعکاس مشکلات و معضلات موجود با شورا همکاری کنند تا بتوانیم در مسیر شکوفایی آبپخش گام برداریم.
وی اذعان داشت: آبپخش از دیرباز قطب فرهنگی استان بوده و باید با تلاش بیشتر، زمینه لازم برای رشد مجدد این شهر را در سطح استان فراهم کنیم.
رضایی خاطرنشان کرد: دولت در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی اهتمام جدی دارد و انتظار داریم در شهر آبپخش شاهد استقرار امکانات بیشتر فرهنگی باشیم.
در این آیین از تعدادی از نویسندگان و خبرنگاران و اهالی قلم تجلیل شد و دو خبرنگار خبرگزاری فارس به شکل ویژه مورد تقدیر مسئولان قرار گرفتند و جایزه و لوح تقدیر دریافت کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد