ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

همه ملت ایران اسلامی بسیجی هستند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، امام جمعه آبپخش ظهر امروز در آیین نماز وحدت‌بخش جمعه این هفته آبپخش با توصیه خود و حاضرین به رعایت تقوای الهی گفت: رعایت تقوای الهی یعنی انجام واجبات و دوری از محرمات و آنچه خداوند متعال به خاطر مضراتش ما را از انجام آن بازداشته است.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: یکی از مواردی که حضرت باری‌تعالی انسان‌ها را از آن نهی کرده به هلاکت رساندن خویش با انجام محرمات و اعمال نهی‌ شده است.
رضایی ادامه داد: خداوند انسان‌های انفاق‌کننده و نیکوکار را دوست دارد ولی نباید با انفاق و بخشش خود را به خطر انداخته و خود را به هلاکت برسانیم.
امام جمعه آبپخش با بیان اینکه انسان باید همیشه خود را در محضر خداوند متعال ببیند، اذعان داشت: اگر همیشه انسان خود را در محضر خدا بیند، گناه نخواهد کرد و به سربلندی و سرافرازی خواهد رسید.
رضایی خاطرنشان کرد: مرگ همیشه در کمین انسان‌هاست و باید با توجه به این اصل مهم همیشه از انجام منکرات دوری کنیم تا هنگامی که زمان مرگ انسان‌ها فرارسید در حال گناه و معصیت نباشیم.
وی اضافه کرد: نباید هنگام معصیت خود را با وعده توبه و بازگشت از گناه از سرباز زدن از گناه بازداریم زیرا در این صورت انسان شرایط گناه و معصیت را برای خود فراهم کرده و با انجام معصیت و گناه خود را به هلاکت رسانده است.
این مسئول بیان داشت: انسان همواره باید میانه‌رو باشد و در هیچ شرایطی نباید خود را به هلاکت برساند و خداوند متعال انسان را از این کار نهی کرده و انسان را به سمت خیر و خوبی هدایت می‌کند.
خطیب جمعه آبپخش با اشاره بر اینکه خداوند برای انسان در اموالش حقوقی قائل است اظهار داشت: انسان از لحاظ شرعی اجازه فعالیت درباره ثلث اموالش را دارد زیرا آیندگان و خانواده فرد در اموالش حقوقی دارند.
رضایی با تبریک به مناسبت هفته بسیج اذعان داشت: اگر بخواهیم مصداق کاملی از اسلام، عشق به حضرت حق، عشق به دین مبین اسلام و مصداقی از تمامی خوبی‌ها را بیان کنیم باید در یک بسیجی آنها را جستجو کنیم.
امام جمعه آبپخش بیان داشت: امام خمینی در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی فرمودند امروز باید 20 میلیون ایرانی بسیجی داشته باشیم ولی امروز باید بگوییم همه ملت ایران اسلامی بسیجی هستند و 70 میلیون بسیجی در کشور وجود دارد.
رضایی گفت: ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی یک بسیجی است و امروز بسیجیان با تبعیت از ولایت فقیه در برابر تمام دشمنان ایستاده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد