ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آبپخش به قطب گردشگری استان بوشهر تبدیل می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش پیش از ظهر امروز در بازدید از جاذبه‌های گردشگری آبپخش گفت: آبپخش سرسبزترین منطقه در جنوب کشور است و نخلستان‌های این منطقه در تمام جهان شهرت دارند.
مصطفی رضایی اظهار داشت: استفاده از جاذبه‌های گردشگری آبپخش و رشد و رونق صنعت گردشگری در این بخش مورد توجه همه مسئولان است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
رئیس شورای اسلامی آبپخش از تبدیل آبپخش به قطب گردشگری استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود جاذبه‌های متنوع و متعدد توریستی و گردشگری، برنامه‌ریزی برای تبدیل آبپخش به قطب گردشگری انجام شده و به فضل خدا به زودی شاهد تحقق این امر و استقبال گردشگران از جاذبه‌های منطقه خواهیم بود.
رضایی تصریح کرد: افزایش امکانات رفاهی و تفریحی و احداث مهمانسرا و اماکن گردشگری و تفریحی در دستور کار مسئولان قرار دارد و باید تلاش و پیگیری بیشتری در این راستا انجام شود.
وی یادآور شد: صنعت گردشگری از مهم‌ترین منابع درآمد برای هر شهر و کشور است و امروز در مناطق پیشرفته اهمیت زیادی به صنعت گردشگری می‌دهند که انتظار داریم مسئولان میراث فرهنگی نیز همکاری مطلوبی با ما داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: وجود بیش از یک میلیون و 200 هزار اصله نخل و مراکز توریستی ارزشمند در این منطقه می‌تواند مهم‌ترین عامل در جذب گردشگر باشد.
رضایی اذعان داشت: امسال تعداد 14 پروژه بزرگ توسط شهرداری و با همکاری شورای اسلامی در دست اجراست و در نیمه نخست امسال نیز 13 پروژه نیمه‌تمام به اتمام رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در راستای عمران و آبادانی آبپخش تلاش بیشتری داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد