ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بسیجیان مدافعان ارزش‌های دینی هستند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش،امام جمعه آبپخش شامگاه جمعه در جمع شهروندان آبپخشی گفت: بسیجیان در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران افتخارآفرینی‌های فراوانی داشته‌اند که همه امت اسلامی شاهد و ناظر بر آن بوده‌اند.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: اگر بخواهیم مصداق و نمونه کاملی از اخلاص، عشق به حضرت باری‌تعالی و خیرخواهی و نوع‌دوستی را بیان کنیم یک بسیجی شایسته‌ترین فرد در این زمینه است.
رضایی با بیان اینکه امروز بسیجیان باید بر خود ببالند، اذعان داشت: امروز بسیجیان باید بر خود ببالند زیرا بسیجی بودن از بزرگ‌ترین افتخارات است و ایشان توانسته‌اند پا در این عرصه بگذارند.
امام جمعه آبپخش تصریح کرد: ایمان و اخلاص به حضرت حق از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان جان ‌بر کف است و این ویژگی‌ها لازمه‌ یک بسیجی به معنای واقعی است.
رضایی ابراز داشت: اگر انسان‌های بسیجی دارای ایمان و پایه‌های اعتقادی متقن دینی نباشند، نمی‌توانند به وظایف خود عمل کنند و در میادین حق علیه باطل از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع و حراست کنند.
وی با بیان اینکه امروز همه امت ایران اسلامی بسیجی‌اند، خاطرنشان کرد: بسیجیان باید با ایمان راسخ گام بردارند و با تمام توان برای تقویت مبانی اعتقادی خویش تلاش کنند.
این مسئول عنوان داشت: ایثارگری، شهادت، ولایتمداری و ... از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان است و خوشبختانه تمام بسیجیان ایران اسلامی این ویژگی‌ها را دارند.
امام جمعه آبپخش، ولایتمداری را مهم‌ترین ویژگی بسیجیان دانست و  یادآور شد: ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی یک بسیجی است و امروز بسیجیان با تبعیت از ولایت فقیه در برابر تمام دشمنان ایستاده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان به عنوان مدافعان ارزش‌های دینی شناخته می‌شوند و نام ایشان در دفتری ثبت شده که در ابتدای آن نام امیرالمومنین و ائمه اطهار (ع) نوشته شده است.
رضایی افزود: امروز بزرگ‌ترین توفیق و افتخار انسان‌ها این است که بتوانند به عنوان یک بسیجی ایثارگر و جان‌برکف در سایه زعامت ولی امر مسلمین جهان از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.
بخشدار آبپخش نیز با تجلیل از افتخارات بسیجیان اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج باید با کیفیت مطلوبی انجام شود و از تمام دستگاه‌های اجرایی انتظار همراهی داریم.
احمد خرم‌روز افزود: بسیج از ابتدای شکل‌گیری انقلاب برای سربلندی نظام فعالیت کرده و شاهد تلاش بی‌وقفه بسیجیان در دفاع از ارزش‌ها هستیم.
در این نشست در ارتباط با فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته بسیج در این بخش برنامه‌ریزی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد