ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ورود آب به شبکه‌ آبیاری استراتژیک بنار سلیمانی

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در بازدید از شبکه‌های آبیاری شهرستان دشتستان گفت: شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر آبیاری مطلوب نخیلات را یکی از اهداف اصلی خود قرار داده و با برنامه‌ریزی‌های راهبردی در این مسیر گام برمی‌دارد.
سید مهدی موسوی اظهار داشت: آبیاری مطلوب یکی از مهم‌‌ترین عوامل در کشاورزی است و تاثیر بسزایی در میزان و کیفیت تولید محصولات کشاورزی دارد و با تمام توان در این راستا تلاش می‌کنیم.
‌موسوی عنوان داشت: کانال آبیاری بنار سلیمانی دشتستان یکی از مهم‌ترین کانال‌های آبیاری این شهرستان است و بیش از 75 هزار اصله از نخیلات بخش آبپخش را زیر پوشش قرار می‌دهد.
سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خاطرنشانساخت : خلاقیت و نوآوری از مهم‌ترین اصول مدیریتی هستند که این شرکت توجه ویژه‌ای به آن دارد و به عنوان یکی از اصول مدیریتی در افزایش راندمان کاری شرکت از آن بهره‌ می‌برد.
موسوی بیان داشت: محدودیت حجم آبی سیفون بتنی نصب شده در مسیر این کانال آبیاری را با مشکلاتی مواجه کرده که کارشناسان شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر با بهره‌‌گیری از شیوه‌های نوین و خلاقانه آبیاری نخیلات زیر پوشش این کانال را به نحو مطلوب انجام خواهند داد.
وی افزود: انتقال آب به نخیلات پایین‌دستی حوزه این کانال آبیاری یکی از عواملی است که موجب بهبود وضعیت آبیاری نخیلات و افزایش سرعت و راندمان انتقال آب و درنتیجه آبیاری مطلوب این نخیلات می‌شود.
این مسئول عنوان داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته آبیاری 75 هزار اصله نخل زیر پوشش این کانال آبیاری 22 روز به طول خواهد انجامید.
سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر تصریح کرد: نگهداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی هزینه‌های بالایی به دنبال دارد و در صورت عدم تعمیر و نگهداری به موقع از تاسیسات آبیاری روند اجرای طرح‌های آبیاری با مشکلاتی مواجه می‌شود.
وی با بیان اینکه آب‌بها تنها درآمد این شرکت در تعمیر و نگهداری شبکه‌های آبیاری و زهکشی است، اضافه کرد: کشاورزان و باغداران با پرداخت به موقع آب‌بهای خود می‌توانند این شرکت را در خدمات‌رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.
موسوی اذعان داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از بزرگ‌ترین عبادات و مهم‌ترین وظایف مسئولان است و تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف و جلب رضایت مردم بکار می‌گیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد