ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهرداری آبپخش در فعالیت های فرهنگی فعال است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، بخشدار آبپخش شامگاه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر آبپخش گفت: گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یکی از مهم‌ترین ضروریات فرهنگی جامعه است و مسئولان آن را بعنوان یکی از اهداف و اولویت‌های اصلی کاری خود قرار داده‌اند.

احمد خرم روز اظهار داشت: گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از اهمیت بالایی برخوردار است و کتابخانه عمومی شهر آبپخش در ماه‌های اخیر گام‌های مهمی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برداشته و موفقیت‌های شایان ذکری در این زمینه کسب کرده‌اند.
خرم‌روز فعالیت‌های فرهنگی را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مسئولان دانست و عنوان کرد: در دولت‌های عدالت‌محور نهم و دهم توجهات فراوانی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری شده و تمام مسئولان باید بهبود و گسترش فعالیت‌های فرهنگی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود قرار دهند.
بخشدار آبپخش تصریح کرد: موفقیت در فعالیت‌های فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی مدون و بلندمدت است و با فعالیت‌های مقطعی و کوتاه‌مدت نمی‌توان به نتایج مطلوب و کارآمد در این مسیر دست‌ یافت و حصول نتایج مطلوب نیازمند دقت‌ در انجام فعالیت‌هاست.
خرم‌روز با اشاره بر اینکه کتابخانه عمومی شهر آبپخش از مهم‌ترین کتابخانه‌های شهرستان است، ابراز داشت: کتابخانه عمومی مرکز بخش یکی از پیشرفته‌ترین و کارآمدترین کتابخانه‌های عمومی شهرستان است و کتاب‌های مرجع و علمی در موضوعات متعدد در مخازن این کتابخانه وجود دارد.
وی ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی با مشکلات و مسائل متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند و در بخش آبپخش نیز این مسئله وجود دارد و مسئولان رفع مشکلات و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به کتابخانه‌های عمومی را یکی از اولویت‌های کاری مسئولان بخش است.
این مسئول بیان داشت: حق نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی از درآمد‌های جاری شهرداری‌ها از مهم‌ترین درآمدهای کتابخانه‌های عمومی است و شهرداری‌ها باید به آن توجه داشته باشند تا شاهد بهبود و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در منطقه باشیم.
بخشدار آبپخش گفت: البته شهرداری‌ها هم مسائل و مشکلات خاص خود را دارند و تاخیری که در پرداخت حق نیم‌درصدی کتابخانه‌های عمومی از بخش درآمد جاری صورت می‌پذیرد متاثر از مسائل و مشکلات عدیده‌ای است که شهرداری‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
خرم‌روز خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در عرصه‌های فرهنگی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و در ایام و مناسبت‌های مختلف با گروه‌ها و هیأت سطح شهر همکاری مطلوب داشته است.
معاون شهرداری آبپخش در ادامه گفت: با توجه به قوانین و مقررات برخی از ردیف‌های درآمد جاری شهرداری شامل حال کتابخانه‌های عمومی می‌شود و شهرداری در اسرع وقت نسبت به پرداخت حق نیم‌درصد کتابخانه‌های عمومی اقدام خواهد کرد.
عطا جهانگیری اذعان داشت: شهرداری‌ آبپخش علی‌رغم مشکلات گوناگونی که دارد در انجام فعالیت‌های فرهنگی حضور مستمر و فعال داشته و از گرو‌ه‌های فرهنگی و هنری سطح شهر حمایت مستمر داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد