ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مقطع ابتدایی خشت اول بنای تعلیم و تربیت است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، بخشدار آبپخش در آیین جشن تکلیف دختران دبستانی این بخش گفت: پایه و اساس سالم ماندن نهاد خانواده تقویت روحیات مذهبی در این نهاد مقدس است.
احمد خرم روز اظهار داشت: ایمان وسیله تقرب انسان به خداوند بزرگ است و مانند شعله پرفروغی است که در وجود انسان شعله‌ور می‌شود و صراط مستقیم را به انسان نشان می‌دهد و قلب را به خداوند نزدیک‌تر می‌کند.
خرم‌روز با بیان اینکه قلب یک نوجوان آماده دریافت و ضبط واقعیت‌هاست، خاطرنشان کرد: قلب نوجوان مانند زمین آماده زراعت است که هرچه ما در آن بکاریم نتیجه آن را برداشت می‌کنیم.
بخشدار آبپخش اذعان داشت: مسائل فرهنگی و مذهبی در پیشرفت و ارتقای سطح جامعه تاثیر بسزایی دارد و اگر بتوانیم این مسائل را در ضمیر پاک کودکان، نوجوانان و جوانان داخل کنیم در آینده دچار چالش‌های گوناگون و خطرناک اجتماعی نخواهیم شد.
خرم‌روز یادآور شد: مقطع ابتدایی به عنوان حساس‌ترین مقطع دوران تحصیل شناخته می‌شود و دبیران و آموزگاران باید با احساس مسئولیت، در مسیر رشد و پرورش نونهالان ایران اسلامی گام بردارند.
وی ادامه داد: خشت اول بنای تعلیم و تربیت مقطع حساس ابتدایی است و باید با دقت و حوصله فراوان و ظرافت کم‌نظیر این بنا را تا سرانجام مقصود به سلامت به پایان برسانیم.
این مسئول ابراز داشت: رعایت حجاب و پوشش مناسب و اسلامی شأن یک زن مسلمان را افزایش می‌دهد و باید از سنین کودکی این مهم را در ذهن کودکان امروز و جوانان فردای کیان اسلامی نهادینه کنیم.
بخشدار آبپخش درباره اهمیت حجاب در دین اسلام اظهار داشت: اسلام دینی کامل است و به همه ابعاد زندگی انسان؛ همچنین نیازهای جسمی و عاطفی فرد توجه دارد و رعایت حجاب نیز سبب اعتلای روح انسان و جوامع بشری می‌شود.
خرم‌روز تصریح کرد: اسلام در میان مسائل ضروری زندگی بانوان تاکید خاصی بر امر حجاب داشته و وظیفه پدران و مادران است که از دوران کودکی،‌ فرزندان خود را همان‌گونه که اسلام به رعایت حجاب سفارش کرده، تربیت کنند.
وی اضافه کرد: اولیا مدارس و مسئولان فرهنگی در جوامع نقش مهمی در گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دارند و ایشان باید برای زنده نگه‌داشتن فرهنگ حجاب اقدام کنند.
بخشدار آبپخش متذکر شد: آبپخش از دیرباز به دیار دارالمومنین مشهور بوده و بزرگانی همچون عالم جلیل‌القدر ربانی آیت‌الله سید جواد مهدوی در راستای نهادینه‌کردن قوانین و دستورات اسلام گام برداشته‌اند و مردم ولایتمدار این بخش نیز برای تحقق این اهداف که همان اهداف امام راحل عظیم‌الشان و شهدای گرانقدر است، حرکت می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد