ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

شهردار آبپخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش گفت: شهرداری آبپخش در ماه‌های اخیر با تمام وجود در مسیر پیشرفت و توسعه آبپخش گام برداشته و با بهترین ایده‌ها در راستای توسعه عمرانی این شهر گام برمی‌دارد.
سید محمود موسوی اظهار داشت: پیشرفت و توسعه عمرانی شهر آبپخش از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان است و شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش دستاوردهای قابل قبولی در این زمینه داشته است.
موسوی بهره‌گیری از ایده‌های نوین را یکی از اصول مدیریتی شهرداری دانست و عنوان داشت: در طول ماه‌های اخیر شهرداری آبپخش با بهره‌گیری از شیوه‌های مدیریتی نوین در مسیر پیشرفت و توسعه شهر آبپخش حرکت می‌‌کند.
شهردار آبپخش اضافه کرد: مدیریت صحیح منابع انسانی و تجهیزات اداری یکی از مهم‌ترین اصول در دستیابی تمام نهادها و ارگان‌ها به اهداف و اولویت‌هایشان است و شهرداری آبپخش نیز با تکیه بر اصول مدیریتی برای تحقق اهداف مهم شهر تلاش می‌کند.
موسوی عنوان داشت: شهرداری آبپخش با حضور در دومین نمایشگاه‌ دستاورد شهرداری‌های کشور علاوه بر ارائه دستاوردهای شهرداری اقدام به معرفی صنایع دستی و محصولات کشاورزی و تولیدی بخش و شهر آبپخش کردیم.
وی در ارتباط با دستاوردهای مهم شهرداری آبپخش در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه در دیدار با شهرداران مختلف استان و کشور تبادل نظرهایی در رابطه با مدیریت شهری صورت گرفت و با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید مدیریتی شهرداری آبپخش و سایر شهرداری‌ها به خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان اقدام خواهیم کرد.
این مسئول بیان داشت: در سال جاری با اعتبار 11.4 میلیارد ریال 13 پروژه مهم و زیربنایی در شهر آبپخش اجرا می‌شود که همگی مکمل پروژه‌های سال قبل شهرداری آبپخش هستند.
شهردار آبپخش متذکر شد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین عبادت و وظیفه مسئولان است و باید با تمام توان در راستای تحقق این امر تلاش خواهیم کرد.
موسوی در ادامه با اشاره به تلاش شهرداری برای جذب گردشگر در آبپخش عنوان داشت : توسعه زیرساخت‌های گردشگری در آبپخش با شتاب خوبی در حال انجام است و امیدوار هستیم با همکاری همه مسئولان شاهد استقبال گردشگران از جاذبه‌های منطقه سرسبز آبپخش باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد