ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

گسترش فضای شهربازی در بزرگ‌ترین پارک تفریحی بوشهر

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، شهردار آبپخش در آیین جشن تکلیف مدارس دخترانه آبپخش گفت: کودکان و نوجوانان حساس‌ترین اقشار جامعه هستند و مسئولان باید از تمامی امکانات برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به ایشان استفاده کنند.
سید محمود موسوی با بیان اینکه شهرداری آبپخش ارزش بالایی برای کودکان و نوجوانان قائل است، اظهار داشت: از زمان آغاز سال تحصیلی تا کنون چندین جشنواره و مراسم جذاب و متنوع ویژه کودکان و نوجوانان توسط شهرداری آبپخش برگزار شده که با استقبال پرشور کودکان آبپخشی همراه بوده است.
موسوی بیان داشت: احداث شهربازی آبپخش در بزرگ‌ترین پارک تفریحی استان با مشارکت بخش خصوصی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در سال‌های اخیر برای تکریم و خدمت به آینده‌سازان ایران اسلامی است که سبب غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان آبپخشی شده است.
شهردار آبپخش ادامه داد: در ماه‌های اخیر شاهد استقبال بی‌نظیر شهروندان آبپخشی از شهربازی بوده‌ایم و در تمام ساعات شبانه‌روز شاهد حضور شهروندان آبپخشی در این شهربازی هستیم.
موسوی خاطرنشان کرد: توسعه و گسترش امکانات تفریحی و رفاهی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش است و در ماه‌های اخیر پیگیری‌ها و مذاکرات فراوانی برای دستیابی به این مهم در آبپخش صورت گرفته که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حصول نتیجه این مذاکرات و پیگیری‌ها باشیم.
وی از افزایش فضای شهربازی آبپخش خبر داد و اذعان داشت: در روزهای گذشته شاهد انعقاد قرارداد فی‌مابین شهرداری و بخش خصوصی برای گسترش فضای شهربازی و پارک بادی شهر آبپخش بوده‌ایم.
این مسئول یادآور شد: هدف از انعقاد این قرارداد، ایجاد تنوع و رفاه حال دانش‌آموزان و کودکان آبپخش بوده و امیدواریم این امر رضایت شهروندان آبپخشی را به دنبال داشته باشد.
شهردار آبپخش تصریح کرد: در بحث امکانات تفریحی و رفاهی امتیازات خاصی برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی در نظر گرفته شده و ان‌شاالله با همکاری مدیرمسئول شهربازی آبپخش شاهد ارائه بلیت نیم‌بها برای دانش‌آموزان آبپخشی خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد