ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مساجد، سنگری سخت در مقابل جنگی نرم

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، امام جمعه آبپخش شامگاه یکشنبه در نشست تجلیل از ائمه جماعات بخش آبپخش با تبریک هفته بسیج گفت: مسجد مهم‌ترین پایگاه دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و دین مبین اسلام است.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی در همین راستا اظهار داشت: کسانی که به عنوان امام جماعت در مساجد حضور دارند، در واقع سنگربانان انقلاب اسلامی ایران در سنگر‌های مساجد هستند.
رضایی در ارتباط با اهمیت مساجد در دین مبین اسلام، عنوان داشت: پیامبر اکرم (ص) در بدو ورود به مدینه دستور به ساخت و بنای مساجد را دادند و این امر اهمیت مساجد در حکومت اسلامی را یادآور می‌شود.
امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: مساجد پایگاه واقعی دفاع از حکومت اسلامی هستند و کسانی که در مساجد فعالیت می‌کنند باید قدر و منزلت خود را بدانند زیرا خادم مسجد و نظام اسلامی محسوب می‌شوند.
رضایی اذعان داشت: ما با وجود انسجام لازم بین نیروهای مسجد، باید نیروهای بابصیرت و آگاه داشته باشیم و به تقویت و آموزش ایشان بیندیشیم و به وضع موجود اکتفا نکنیم.
وی با تاکید بر نقش مهم مساجد در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس مساجد مهم‌‌ترین پایگاه‌های تربیت نیروهای مخلص بود که در عملیات‌های مختلف در دفاع از کیان اسلامی شرکت می‌کردند و حماسه‌ها می‌آفریدند.
این مسئول بیان داشت: امروز جبهه دشمنان و سران کفر در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده و آنها می‌دانند که همچون دهه اول انقلاب با تاکتیک‌های نظامی نمی‌توانند کاری از پیش برند، همان گونه که در آن سال‌ها با ایستادگی و رشادت‌های بی‌دریغ بسیجیان جان بر کف و جوانان، شاهد شکست ننگین آنها بودیم.
امام جمعه آبپخش با بیان اینکه دشمن امروز جنگ فرهنگی را در پیش‌ گرفته است، ابراز داشت: تاکتیک جدیدی که امروز دنیای کفر و استکبار و دشمنان ایران اسلامی بدان دل بسته‌اند، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است و سنگری که باید در پناه آن به مقابله با دشمنان و مستکبران پرداخت، مساجد هستند.
رضایی تصریح کرد: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس مسجد محل تربیت نیروهای مخلص بسیجی و نظامی بود، امروز نیز این مکان بهترین پایگاه برای مبارزه با جنگ نرم دشمن است.
وی ایمان و ارزش‌های دینی را دو اصل مهم پایداری و استقامت ملت ایران در تمام صحنه‌های مختلف مبارزه با دشمنان دانست و افزود: امروز تمام تلاش و هم‌وغم ما باید این باشد که نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را با مساجد آشنا کنیم.
امام جمعه آبپخش تصریح کرد: باید طوری برنامه‌ریزی و تلاش کنیم که فضای مساجد برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی بانشاط و جذاب باشد و زمینه جذب آنها به مساجد فراهم شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد