ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اصغر حسین‌زاده از پرسپولیس جدا شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

رئیس‌هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس آبپخش با اعلام این خبر گفت : درحالی که ما می‌خواستیم این مربی جوان و آینده‌دار را در تیم خود حفظ کنیم ولی او از ادامه کار با پرسپولیس کناره‌گیری کرد.

الله‌کرم عباسی با تمجید از زحمات حسین‌زاده در پرسپولیس تصریح کرد: حسین‌زاده چند سال برای تیم ما زحمت کشیده و با این تیم موفقیت‌های زیادی کسب کرد که از جمله آنها می‌توان کسب مقام قهرمانی بزرگسالان لیگ آبپخشقهرمانی رده بزرگسالان شهرستان دشتستان و صعود پرسپولیس به لیگ دسته‌اول استان را نام برد.
عباسی افزود: ما هنوز هم امیدواریم اصغر حسین زاده به تیم برگردد و بتوانیم همچنان از وی بهره ببریم و هر وقت که او بخواهد می‌تواند به عنوان سرمربی به تیم برگردد.
وی با اشاره به حضور جابر پورمند در تمرینات پرسپولیس گفت: چند روزی است که قراردادی را با وی امضا کرده‌ایم تا وی بتواند ما را در ادامه کار همراهی کند.
عباسی وضعیت فعلی پرسپولیس را خوب توصیف کرد و ادامه داد: بازیکنان بسیار خوبی را در زمان نقل و انتقالات نیم فصل جذب کردیم و امیدواریم نیم فصل دوم را بتوانیم پرقدرت‌تر شروع کنیم و امتیازهای لازم را کسب کنیم.
وی در پایان از بازیکنان جدید این تیم خصوصا مجید طباطبائی تشکر کرد و گفت: کمتر بازیکنی با این سطح فنی می‌توان یافت که این‌گونه با صداقت و بدون دریافت مبلغی و با وجود داشتن پیشنهادات مناسب قرارداد امضا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد