ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

100 کشاورز آبپخش شناسنامه‌دار شده‌اند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس جهاد کشاورزی آبپخش شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری آبپخش گفت: کشاورزی یکی از عوامل پویایی اقتصاد جوامع است و در دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم توجه خاصی به توسعه زیرساخت‌های کشاورزی شده است.
محمد اسماعیل شفیعی اظهار داشت: در اختیار داشتن آمار و اطلاعات دقیق یکی از اصول مهم در برنامه‌ریزی‌های مدون است و جهاد کشاورزی گام‌های ارزنده‌ای در این زمینه برداشته است.
شفیعی ابراز داشت: دولت برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به کشاورزان اقدام به جمع‌آوری اطلاعات کشاورزان کشور به صورت اینترنتی کرده‌ و این امر زیر‌بنای خدمات‌رسانی به کشاورزان قرار می‌گیرد.
رئیس جهاد کشاورزی آبپخش با تاکید بر شرکت کشاورزان در این طرح، تصریح کرد: از کشاورزان آبپخش می‌خواهیم در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح همکاری کنند و نسبت به ثبت‌نام در این سایت اقدام کنند.
شفیعی ادامه داد: در طرح شناسنامه‌ کشاورزی تمام کشاورزان، تولیدکنندگان و فعالان عرصه کشاورزی برای بهره‌برداری از خدمات ملزوم به ثبت‌نام در این سامانه هستند.
وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح در آبپخش مهیاست، ابراز داشت: با دو مرکز ارائه خدمات اینترنتی مذاکراتی برای انجام هرچه دقیق‌تر عملیات ثبت‌نام صورت گرفته و کشاورزان آبپخشی، برای تکمیل پروسه ثبت‌نام می‌توانند از طریق اینترنت‌های خانگی یا مراکز مذکور اقدام کنند.
این مسئول تصریح کرد: از ابتدای آغاز این طرح تا کنون هیچ اشکالی در اجرای طرح اعلام نشده و بالغ بر هزار کشاورز آبپخشی در این سامانه ثبت‌نام کرده و اطلاعات خود را تحویل اداره جهاد کشاورزی بخش آبپخش داده‌اند.
رئیس جهاد کشاورزی آبپخش گفت: با تمام وجود تلاش خود را برای اجرای هرچه بهتر این طرح و رفع مشکلات احتمالی آن بکار می‌گیریم.
شفیعی اذعان داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین عبادت و وظیفه مسئولان است و تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به "جهاد اقتصادی" مزین کرده‌اند؛ بیشترین خدمات را به کشاورزان و مردم ولایتمدار آبپخش ارائه دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد