ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجتماع 1000 بسیجی آبپخشی در ساحل خلیج‌فارس

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری بخش آبپخشگف ت: بسیجیان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر احقاق حق و حقانیت گام برداشته‌اند و عرصه را بر دشمنان و منافقان تنگ کرده‌اند.
احمد خرم‌روز اظهار داشت: امروز غرب و دنیای استکبار از پیشرفت‌های ایران اسلامی در هراس‌اند و هیچ حرفی برای گفتن در مقابل ایران اسلامی ندارند.
خرم‌روز با اشاره به شکل‌گیری‌ خیزش‌های اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی در ایران اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی امروز در حال زوال و فروپاشی هستند و امیدواریم در سایه حق و حقانیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد شکل گیری نظام اسلامی یکپارچه در پرتو انقلاب اسلامی ایران باشیم.
بخشدار ٱبپخش گفت: دیروز بسیجیان مخلص در سنگر نظامی برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی حاضر بودند و امروز با توجه به تغییر به تاکتیک‌های هجومی دشمنان باید ایشان نیز با شیوه‌های جدید به مبارزه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بپردازند.
خرم‌روز خاطرنشان کرد: امروز دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی از عرصه جنگ سخت بیرون شمی‌کنند و بسیجیان و امت ولایتمدار و مسلمان ایران اسلامی باید با بصیرت در مقابل ایشان ایستادگی کنند.
وی ادامه داد: ششم آذرماه همایش 50 هزارنفری بسیجیان استان در خلیج نیلگون فارس برگزار خواهد شد و هزار بسیجی آبپخشی به طور منظم و یکپارچه در این همایش بزرگ حضور خواهند یافت.
این مسئول با اشاره به نقش مهم آبپخش در شهرستان، تصریح کرد: بخش آبپخش نقشی استراتژیک در شهرستان دشتستان بر عهده دارد و از مسئولان آبپخشی انتظار می‌رود در اجرای برنامه‌های مناسبتی گوناگون در تمامی ایام سال حضور پررنگ و شایسته داشته‌ باشند تا بتوانیم همچون گذشته در سطح استان و شهرستان بدرخشیم.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: تمام مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش باید کارکنان بسیجی خود را برای حضور در همایش بزرگ بسیجیان آزاد بگذارند.
وی اضافه کرد: بخش عظیمی از بسیجیان آبپخش را دانش‌آموزان و نیروهای آموزش و پرورش شامل می‌شوند و آموزش و پرورش می‌تواند نقش ارزنده‌ای در برنامه‌ریزی مناسب برای حضور هرچه بهتر در همایش 50 هزار نفری بسیجیان استان داشته باشد.
خرم‌روز تاکید کرد: ادارات بخش آبپخش ملزم هستند در صورت لزوم وسایل نقلیه خود را برای اعزام بسیجیان آبپخشی به مرکز استان در اختیار بسیج و بخشداری بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد