ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کسی که در مقابل ظلم مقاومت نکند مرده است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/sexqsdaykxy8qwr6cde6.jpg

همایش بصیرت و بیداری اسلامی با حضور تعدادی از مسئولین استان پنج‌شنبه دهم آذرماه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی نژاد که در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت اظهار داشت: عاشورا یک حرکت عظیمی بود برای همه کسانی که می‌خواهند زنده باشند و زیر بار ظلم و ستم نروند هرچند حیات مادی نداشته باشند زیرا کسی که در مقابل ظلم مقاومت نکند مرده است.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی منبعث از عاشوراست که توانست با کمترین امکانات در مقابل دو ابرقدرت شرق و غرب که همه امکانات و تجهیزات نظامی را در اختیار داشتند بایستد و مقاومت کند و در نهایت پیروزی را به دست آورد.
موسوی نژاد بیان داشت: امروز انقلاب ما در ماورای مرزها صادر شده و بیداری اسلامی که در جهان شکل گرفته برگرفته شده ازا انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی راهی جز استقلال و پیشرفت و توسعه و رسیدن به قله‌های علمی ندارد زیرا ایران اسلامی باید هم در شیوه مبارزه هم در شیوه زندگی الگوی دیگر کشورها باشد.
مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه بوشهر بیان داشت: ایران چهارمین کشور سازنده ماشین‌های سانتریفیوژ است و به دانش هسته‌ای از نقطه صفر تا 100 دست یافته است.
وی همچنین به دست‌آوردهای جمهوری اسلامی در عرصه هوافضا، حوزه نرم‌افزاری دیجیتال و علوم ژنتیک اشاره کرد و افزود: اگر جمهوری اسلامی در عرصه علم و تکنولوژی حرفی برای گفتن داشته باشد تکیه‌گاه محکمی برای سایر کشورها است و آنان می‌توانند با اطمینان بیشتر در مقابل استکبار بایستد و مقاومت کنند.
در حاشیه این همایش نمایشگاهی در سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد که در آن موضوع بیداری اسلامی و بصیرت‌افزایی در قالب عکس، پوستر و ماکت به نمایش گذاشته شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد