ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شایعات اخیر در مورد خود در برخی رسانه ها را تکذیب می کنم

http://www.pic.iran-forum.ir/images/i072gmh7xktmbqr8wzc2.jpg

فرماندار دشتستان گفت : اخبار و شایعات منتشر شده در برخی رسانه ها را تکذیب می کنم و با صلابت خود را برای تعالی دشتستان و خدمت رسانی به مردم آن مصمم کرده ام .
به گزارش ارم نیوز ، غلامحسین خسروی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت کار رسانه ها در انعکاس مطالبات مردم و تلاش در جهت ایجاد آرامش و تعالی جامعه اظهار داشت: فلسفه وجودی همه ما در هر کسوتی خدمات رسانی برای نظام جمهوری اسلامی است.
ویافزود :  خدمت رسانی در جامعه ،خدمت به آحاد مردم مسلمان همیشه در صحنه  است که در حفظ ارزشها و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات تلاش می کنیم .
خسروی با اشاره به اینکه شهرستان دشتستان بیشترین و با کیفیت ترین رسانه های دیداری و مکتوب را داراست افزود: حیف است که با وجود اینهمه پتانسیل و منابع با ارزش انسانی رسانه ها لحظه ای از وقت خود و مسئولین را به مسائلی غیر از خواسته های مردم مشغول سازند.
فرماندار دشتستان برخی شایعات در مورد رها کردن مسئولیت کنونی و ارتقاء شغلی  را تکذیب نمود و گفت: ما عهد کرده ایم که آنچه وظیفه و تکلیف ماست برای توسعه و تعالی این شهرستان با صلابت به انجام برسانیم.
وی افزود: تا آنجا که بتوانیم در ظل توجهات حضرت بقیه الله و همدوش سایر مسئولین و خانواده های شهدا و ایثارگران و در رکاب ائمه جمعه در خدمت رسانی به مردم تلاش می کنم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد