ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تبلیغات اسلامی آبپخش به زودی راه‌اندازی می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/ovvjmljktxkltzwh3zx.jpg

بخشدار آبپخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای آبپخش گفت: آبپخش یکی از بخش‌های تازه تاسیس استان است که مشکلات و مسائل فراوانی دارد که باید با سعه‌صدر مردم و پیگیری‌های مستمر مسئولان تمامی این مشکلات مرتفع خواهد شد.
احمد خرم‌روز استقرار ادارات دولتی در مرکز بخش آبپخش را یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم این بخش دانست و تاکید کرد: در ماه‌های گذشته پیگیری‌های فراوانی برای استقرار ادارات دولتی و نمایندگی‌های آنها در بخش آبپخش صورت گرفته و نتایج مطلوبی در این زمینه حاصل شده است.
خرم‌روز ابراز داشت: در نیمه دوم سال جاری شاهد استقرار ناحیه گاز در مرکز بخش آبپخش بوده‌ایم و تمامی مراحل اداری برای استقرار تبلیغات اسلامی در بخش آبپخش طی شده که پس از تعیین مکان اداری مناسب شاهد استقرار این اداره در بخش آبپخش خواهیم بود.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: با توجه به وجود بیش از 20 هزار راس دام سالم در این بخش فعالیت اداره دامپزشکی در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است و پس از تعطیلی این اداره در ماه‌های گذشته با پیگیری‌ و مذاکرات مداوم بخشداری و شورای اسلامی شهر آبپخش شاهد تلاش برای رفع این مسائل و مشکلات بوده‌ایم.
خرم‌روز افزود: در حال حاضر این اداره به صورت تمام وقت اداری در تمامی روزهای هفته در آبپخش فعالیت دارد و خدمات واکسیناسیون و ارائه داروهای دامی در آبپخش توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.
این مسئول گفت: در ماه‌های گذشته پیگیری‌های فراوانی برای ارتقاء کلانتری آبپخش به فرماندهی انتظامی صورت گرفته و انتظار داریم در آینده نزدیک با توجه به ارتقاء دوساله آبپخش به مرکز بخش، شاهد ارتقای کلانتری به فرماندهی انتظامی بخش آبپخش باشیم.
بخشدار آبپخش به تصویب دادگاه عمومی بخش آبپخش در ماه‌های گذشته اشاره کرد و یادآور شد:‌ تمام مراحل برای استقرار این اداره در مرکز بخش انجام شده و در حال حاضر منتظر تعیین قاضی برای فعالیت این اداره در بخش آبپخش هستیم.
خرم‌روز امنیت را یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه قلمداد کرد و افزود: نهادهای قضایی و انتظامی تاثیر مهمی در افزایش شاخص‌های امنیتی در جامعه دارند و مسئولان و مردم باید زمینه را برای کاهش جرائم و قانونمندی بکار گیرند.
این مسئول اذعان داشت: پیگیری مطالبات مردم یکی از مهم‌ترین اهداف و مسئولیت‌های ماست و با تمام وجود برای احقاق حقوق مردم و دست‌یابی به خواسته‌های به حق ایشان تلاش خواهیم کرد و هرجا کم کاری و اهمال مشاهده شد مردم می‌توانند تذکر دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد