ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای محرومان تلاش کند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg
به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش در جلسه ستاد احیای زکات بخش آبپخش با تسلیت محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی به عزاداران حضرت سید‌الشهداء(ع) اظهار داشت: فلسفه فعالیت کمیته امداد کمک‌رسانی به اقشار محروم جامعه است و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش مهمی در تحقق این هدف ایفا کرده است.
احمد خرم‌روز افزود: در سال‌های اخیر کمیته امداد امام خمینی (ره) با شیوه‌های نوین و کارا در راستای کاهش فقر و توانمندسازی افراد و اقشار نیازمند جامعه گام برداشته است.
خرم‌روز با اشاره به اهمیت خوداتکایی افراد در جامعه بیان داشت: در سال‌های اخیر با پرداخت وام خوداشتغالی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گامی مهم در راستای رفع محرومیت و ریشه‌کنی فقر در جامعه برداشته شده است.
بخشدار آبپخش عنوان کرد: ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و اهداف دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم برای توانمندسازی جامعه است و کمیته امداد با پرداخت وام‌های اشتغال به افراد تحت پوشش خود گام‌های بلندی در راستای تحقق این هدف والا برداشته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: زکات یکی از واجبات الهی و حقوق افراد فقیر و نیازمند است که در مال و ثروت افراد توانمند قرار داده شده و ایشان وظیفه دارند با پرداخت زکات مال خود از اقشار نیازمند جامعه حمایت کنند.
وی در ارتباط با اهمیت پرداخت زکات ابراز داشت: پرداخت زکات باعث رونق اقتصادی جامعه، کاهش فقر اجتماعی، ادای تکلیف الهی و آرامش افراد پرداخت کننده آن می‌شود.
خرم‌روز تصریح کرد: زکات از دستورات دین مبین اسلام است که تاکیدات فراوانی بر انجام آن شده و همواره متقارن با دستور و توصیه افراد به نماز بر انجام این فریضه مهم الهی نیز تاکید شده است.
بخشدار آبپخش ادامه داد:‌ در سال‌های گذشته بخش آبپخش در پرداخت زکات پیشرو بوده و در رتبه‌های برتر استانی در زمینه پرداخت زکات قرار گرفته است.
این مسئول با اشاره به سیر صعودی پرداخت زکات در آبپخش خاطرنشان کرد: آبپخش از دیرباز به دیار دارالمومنین معروف بوده و مردم این بخش با پرداخت زکات در راستای اشاعه و اقامه این نام برداشته‌اند.
بخشدار آبپخش اذعان داشت: با توجه به فعالیت و حضور پرشور مردم بخش آبپخش در زمینه پرداخت زکات انتظار می‌رود در سال جاری شاهد افزایش میزان جمع‌آوری زکات به 100 میلیون تومان باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد