ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری ششمین سالگرد شهدای رسانه در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg
به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، صبح امروز و همزمان با پانزدهم آذر ششمین سالگرد شهادت جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران مراسم یادبودی در منزل همسر شهید حاج داریوش شاهینی از شهدای رسانه برگزار شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از مردم شهر آبپخش و شهرهای همجوار برگزار شد، زندگینامه شهید شاهینی قرائت شد و سخنران مراسم به بیان ویژگی‌های شخصیتی این شهید والامقام پرداخت.
امام جمعه موقت برازجان در این آیین با تجلیل از شهدای اسلام از ابتدا تاکنون اظهار داشت: شهادت یک واژه بسیار مقدس و ارزشمند است و شهدا مقدس‌ترین گروه انسان‌ها هستند.
حجت‌الاسلام محمد شفیعی افزود: ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج شود و تکریم خانواده شهدا از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.
وی با تسلیت ششمین سالگرد شهدای رسانه گفت: شهید شاهینی و سایر شهدای رسانه انسان‌هایی متدین و خالص بودند که عاقبت به آرزوی خود رسیدند و باید راه این عزیزان تداوم یابد.
امام جمعه موقت برازجان بیان کرد: در عاشورا شاهد شهادت عزیزترین یاران امام حسین(ع) بودیم و امیدوار هستیم بتوانیم نسبت به تبیین ابعاد مختلف قیام عاشورا اهتمام ورزیم.
در این آیین همچنین مقاله‌ای در وصف شهید و شهادت توسط زهرا شاهینی دختر شهید شاهینی قرائت و فضای حزن‌آلودی بر مراسم حاکم شد.
در ادامه این مراسم نیز عزاداری عاشورا و شهادت امام حسین(ع) برگزار شد و روضه‌خوانی و سینه‌زنی توسط عاشقان اباعبدالله‌الحسین(ع) انجام شد.
بر اساس این گزارش، شش سال پیش، ظهر 15 آذرماه 1384 هواپیمای C130 که حامل جمعی از خبرنگاران و نیروهای ارتش بود، سقوط کرد و جمعی از اصحاب رسانه به شهادت رسیدند و غمی سنگین را به جامعه رسانه‌ای کشور وارد کرد.
شهید مهندس حاج داریوش شاهینی مدیر گروه اجتماعی شبکه دوم سیما نیز از جمله شهدای رسانه است که در گلزار شهدای آبپخش به خاک سپرده شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد