ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ایمنی مردم در اجرای پروژه‌های شهری از وظایف پیمانکاران است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس کلانتری آبپخش عصر چهارشنبه در نشست با مسئولان آبپخش گفت: تامین امنیت و آسایش شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و نیروی انتظامی در این راستا شبانه‌روزی تلاش می‌کند.
شهرام حامدخواه اظهار داشت: با برهم ‌زنندگان نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم به رفاه و آسایش مردم ضربه‌ای وارد شود.
فرمانده انتظامی بخش آبپخش با اشاره به به‌کارگیری کارگران خارجی در پروژه‌های منطقه بیان کرد: در شرایطی که نیروهای کار بومی بیکار هستند، پیمانکاران نباید از کارگران افغانی غیر مجاز در اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای استفاده کنند و استفاده از اینگونه نیروها خلاف قانون و ممنوع است.
حامد‌خواه تصریح کرد: پیمانکاران باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از محل درآمدهای جاری خسارات وارده را جبران کنند تا شاهد ایجاد اختلال در زندگی روزمره مردم و سطح شهر نباشیم.
این مسئول بیان کرد: ایجاد ایمنی مردم در اجرای پروژه‌های شهری از وظایف پیمانکاران است و ایشان باید در هنگام اجرای پروژه با نصب علائم هشدار دهنده مردم را مطلع کند.
فرمانده انتظامی آبپخش با انتقاد از پیمانکار شرکت گاز عنوان کرد: در ماه‌های اخیر پیمانکار شرکت گاز هیچگونه علائم هشدار دهنده در سطح شهر نصب نکرده و این مسئله بارها مردم را با مشکلاتی مواجه کرده و صدماتی به ایشان وارد کرده است.
رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز اظهار داشت: از همه مسئولان ادارات انتظار داریم برای آبادانی شهر و بخش آبپخش تعامل داشته باشند تا مردم متضرر نشوند.
مصطفی رضایی افزود: فرماندهی انتظامی آبپخش تلاش بسیار خوبی برای برقراری نظم و امنیت منطقه داشته و این امر موجبات رشد و تعالی منطقه را فراهم کرده است.
وی اذعان کرد: در چند ماه گذشته شاهد شتاب بخشیدن به روند خدمات‌رسانی در آبپخش هستیم و این امر باید تداوم داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد