ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تحمیل خسارات سنگین به تاسیسات زیربنایی آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس اداره برق آبپخش شامگاه چهارشنبه در دومین نشست راهبردی مسائل و مشکلات تاسیسات زیربنایی شهر آبپخش گفت: تاسیسات زیربنایی در هر جامعه انسانی نقشی اساسی ایفا می‌کنند و اختلال در آنها موجب اخلال در زندگی روزمره مردم می‌شود.
عبدالرسول بوستانی اظهار داشت: مسئولان باید همواره توسعه و گسترش تاسیسات زیربنایی در شهرها و روستاها را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری قرار دهند و در مسیر تحقق این هدف والا گام بردارند.
بوستانی خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر در اثر اجرای فعالیت‌های پیمانکار گاز اختلالاتی در تاسیسات شبکه‌ای برق ناحیه آبپخش به وجود آمده که مردم را دچار مشکلات ساخته است.
رئیس اداره برق آبپخش بیان کرد: پیمانکار گاز باید پس از وارد ساختن خسارت به تاسیسات فعال در شهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارات وارده را پرداخت کند و هیچگونه تعللی در پرداخت خسارات توجیه‌پذیر نیست.
بوستانی با اشاره به قطعی 2 ماهه برق در شهرک قلایی آبپخش عنوان کرد: پیمانکار شرکت گاز تعهد یک ‌هفته‌ای نسبت به پرداخت خسارت وارده داشته ولی با گذشت 2 ماه از این حادثه هنوز هیچ‌گونه خسارتی به اداره برق آبپخش پرداخت نشده و قطعی شبکه روشنایی این محله مردم را دچار مشکلات فراوانی کرده است.
وی ادامه داد: در ماه‌های اخیر خسارات سنگینی به تاسیسات زیربنایی آب، برق و تلفن در شهر آبپخش وارد شده که مقصر اصلی تمام خسارات وارده پیمانکار شرکت گاز است.
این مسئول تصریح کرد: پیمانکار گاز پرداخت خسارات را تا پرداخت آن توسط بیمه به تعویق انداخته که این امر قابل توجیه نیست و پیمانکار باید پس از وارد شدن خسارت به تاسیسات خسارت را پرداخت و از محل درآمد بیمه جبران خسارت اجرای طرح کند.
رئیس اداره برق آبپخش بیان کرد: اداره برق آبپخش در ماه‌های اخیر بیشترین تعامل را با پیمانکار گاز داشته ولی پیمانکار مربوطه با ادارات مستقر در شهر همکاری و تعامل مطلوب را ندارد.
بوستانی عنوان کرد: در موارد استعلام پیمانکار مسیر شبکه را با علامت‌گذاری مشخص کرده و توصیه‌های لازم را به وی اعلام کرده‌ایم ولی در برخی موارد بدون هماهنگی با اداره برق شاهد فعالیت در مسر شبکه برق بوده‌ایم.
وی متذکر شد:‌ بعد از وارد کردن خسارت انتظار می‌رود پیمانکاری که اجرای طرح را بر عهده دارد ادارات مربوط را برای رفع مشکلات به وجود آمده مطلع سازد ولی در مواردی شاهد مخفی کردن مشکل به وجود آمده هستیم و از اعلام خسارت به ادارات مربوطه توسط پیمانکار خودداری شده که مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد