ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برخورد با اداراتی که ارباب رجوع را تکریم نکنند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش امروز در بازدید از طرح‌های در دست اجرای شهر آبپخش اظهار داشت: آبپخش از شهرهای مهم و استراتژیک استان بوشهر است و در محور مواصلاتی سه استان کشور قرار دارد و رسیدگی به طرح‌های نیمه‌تمام این شهر امری مهم است.
مصطفی رضایی افزود: بولوار انقلاب به عنوان خیابان اصلی این شهر در واقع جاده مواصلاتی استان بوشهر به سمت خوزستان و هرمزگان است و تکمیل و تجهیز این بولوار در دستور کار شهرداری قرار دارد.
رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال تعداد 13 پروژه نیمه تمام به بهره‌برداری رسیدند و هم‌اکنون در اختیار شهروندان قرار دارند.
رضایی تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت آبپخش است و از همه توانمندی شورا و شهرداری برای دست یافتن به این هدف استفاده می‌کنیم.
وی گفت: استقرار ادارات و نهادهای مختلف در بخش تازه تاسیس آبپخش را نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آبپخش پیگیری می‌کنیم و از مسئولان ارشد شهرستان دشتستان و استان بوشهر انتظار داریم در این راستا همکاری کنند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادهای مختلف آبپخش باید مهم‌ترین اولویت باشد و با ادارات و نهادهایی که در این راستا، کم‌کاری کنند برخورد شدید می‌کنیم.
رضایی بیان کرد: برای فروش خرمای امسال نخلداران آبپخش مذاکرات زیادی انجام داده‌ایم و بر اساس قول مساعد نماینده دشتستان در مجلس به فضل خدا این مشکل به زودی مرتفع می‌شود.
وی اضافه کرد: نخلداران آبپخش در چند سال گذشته به دلیل فروش نرفتن خرمای تولیدی خود متضرر شده‌اند و باید در سال جاری این مشکلات و ضررها جبران شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد