ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مدعیان حقوق بشر، حقوق هیچ بشری را رعایت نمی‌کنند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در آیین نماز وحدت‌بخش عبادی سیاسی جمعه در آبپخش با توصیه خود و سایر حاضران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی به معنای عمل به واجبات و دوری از معاصی و منکرات و آنچه خداوند ما را از انجام آن نهی کرده می‌باشد.
وی افزود: اینکه انسان همواره خدا را حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار خود ببیند سبب می‌شود در عمل به واجبات و دوری از محرمات و گناهان دقت و تلاش بیشتری داشته باشد.
رضایی در ارتباط با اهمیت عمل به دستورات خداوند اذعان داشت: عمل به دستورات الهی و واجبات دین مبین اسلام باعث محبوبیت انسان‌ها نزد خداوند متعال می‌شود و سعادت دنیا و آخرت انسان‌ها در قبال این موضوع است.
خطیب جمعه آبپخش بیان داشت: انسان محبوب خداوند تمام وجودش الهی می‌شود و جز خواست خدا و معروفات هیچ چیز دیگری انجام نمی‌دهد و معاصی و منکرات در وجود او راه پیدا نمی‌کند.
رضایی با اشاره به روز حقوق بشر تصریح کرد: در حال حاضر در جهان شاهد آن هستیم کشورهایی مدعی حقوق بشر هستند که از تمام توان و امکانات برای پایمال کردن حقوق بشر در سایر کشورهای جهان برای دستیابی به منافع خود تلاش می‌کنند و در واقع مدعیان حقوق بشر، حقوق هیچ بشری را رعایت نمی‌کنند.
وی ادامه داد: برای جوامع خنده‌آور است که کشورهای غربی و مستکبرین جهان که همواره در راستای پایمال کردن حقوق دیگران و ظلم به بشریت تلاش می‌کنند خود را مدعی اشاعه حقوق بشر در جهان می‌دانند.
امام جمعه آبپخش با اشاره به یکی از سخنان امام خمینی (ره) اظهار داشت: حقوق بشری که کشورهای غرب مدعی آن هستند، به تعبیر معمار کبیر انقلاب حقوق بشر آمریکایی است و تنها وقتی برای آن تلاش می‌کنند که منافع و خواسته‌های خود آنها به خطر بیفتد.
رضایی عنوان داشت: در دهه‌های اخیر اسرائیل به بهانه‌های مختلف خون مردم بی‌گناه فلسطین را پایمال کرده ولی شورای حقوق بشر هیچ‌گاه واکنشی در برابر آن نشان نداده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در روز عاشورا شاهد آن بودیم که فرقه ضاله وهابیت خون انسان‌های بیشماری در شهرهای مختلف افغانستان، عراق و ... را پایمال کرد ولی مدعیان حقوق بشر در برابر این حرکت فضاحت‌بار هیچ واکنشی نشان ندادند و سکوت پیشه کردند.
امام جمعه آبپخش با هشدار به جوانان و خانواده‌ها بیان داشت: امروز شاهد آن هستیم که عده‌ای با افکار انجمن حجتیه در کشور در حال فعالیت هستند و دامنه فعالیت آنها به شهر ما نیز رسیده و باید مراقب فعالیت آنها باشیم و جوانان خود را از انحراف محفوظ و مصون بداریم.
وی تصریح کرد: این جریان انحرافی با شعارهای زیبا سعی در فریب انسان‌ها دارند و در قالب این شعارهای زیبا سعی در گسترش افکار ضد دینی و گسترش معاصی و گناهان در جامعه دارند.
رضایی متذکر شد:‌ این جریان انحرافی با گسترش این اعتقاد اشتباه که برای ظهور امام زمان(عج) جامعه باید سرشار از ظلم و جور شود فلسفه حکومت‌های اسلامی که بر پایه احکام الهی و حق و عدالت هستند را زیر سوال می‌برد.
وی یادآور شد: اینها خود را به مساجد و جوانان مسجدی نزدیک می‌کنند و با توجه به این شرایط می‌طلبد که جوانان و خانواده‌های ایشان مراقب باشند از این جریان فریب نخورند و اعتقاداتشان در سایه فعالیت آنها خدشه‌دار نشود.
امام جمعه آبپخش گفت: در شرایط به وجود آمده معلمان و آموزگاران وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارند و باید با هوشیاری دانش‌آموزان و جوانان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند زمینه فعالیت این جریان انحرافی که از دنیای استکبار و مستکبرین نشات گرفته را سد کنند و ریشه آن را بخشکانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد