ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ضریب نفوذ تلفن همراه آبپخش به 100 درصد رسید

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش شامگاه جمعه در نشست با خبرنگاران گفت: شورای اسلامی شهر آبپخش در ماه‌های اخیر تلاش‌های فراوانی برای توسعه تاسیسات زیرساخت‌های شهر آبپخش داشته و به نتایج مطلوبی در این راستا دست‌ یافته‌ایم.
مصطفی رضایی تصریح کرد: آبپخش به دلیل موقعیت ممتاز از شهرهای مهم و استراتژیک شهرستان دشتستان از لحاظ جمعیت و وسعت است و سالانه شاهد مهاجرت بسیار زیادی از شهرها و روستاهای اطراف به این شهر هستیم و این امر ضرورت توسعه و گسترش زیرساخت‌های شهری در این شهر را ثابت می‌کند.
این مسئول با اشاره به مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه در آبپخش اذعان داشت: در روزهای گذشته با نصب آنتن در ناحیه غربی شرق آبپخش شاهد رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن‌های همراه اول در این شهر هستیم.
وی افزود: در ماه‌های گذشته مشکل آنتن‌دهی موبایل‌های همراه اول در شهر آبپخش به یکی از اساسی‌ترین مسائل و مشکلات تبدیل شده‌ بوده که با پیگیری‌های مکرر شورای اسلامی شهر آبپخش این مشکل به طور کامل مرتفع شده و هم‌اکنون ضریب نفوذ تلفن همراه آبپخش به 100 درصد رسیده است.
این مسئول به گازرسانی شهری آبپخش اشاره کرد و ابراز داشت: فعالیت ایجاد شبکه گاز شهری از ماه‌های گذشته در شهر آبپخش آغاز شده و در ماه‌های گذشته شاهد گازرسانی به برخی مناطق شهر آبپخش بوده‌ایم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان کرد: این امر سبب رفاه و آسایش شهروندان آبپخشی است و مسائل و مشکلات مربوط به نبود سیلندرهای گاز پس از اتمام این طرح به طور نسبی مرتفع خواهد شد.
رضایی تصریح کرد: در شهر آبپخش بیش از 80 کیلومتر گازرسانی صورت می‌گیرد که تاکنون شاهد اتمام این طرح در برخی نقاط شهر و پیشرفت بسیار خوب پیمانکاران مربوطه در مسیر گازرسانی شهری بوده‌ایم.
وی اضافه کرد: احقاق حقوق و خواسته‌های شهروندان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اولویت‌های اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش است و با تمام توان و امکانات در این مسیر حرکت می‌کنیم تا شاهد رشد و توسعه شهر آبپخش باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: خدمت به مردم از بزرگترین افتخارات و وظایف مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا به جهاد اقتصادی مزین فرموده‌اند تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف والای اقتصادی بکار می‌گیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد