ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دستفروشان و کاسبان آبپخش ساماندهی شدند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بعدازظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی آبپخش گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت شهرداری و شورای اسلامی آبپخش است و در سال مصطفی رضایی اظهار داشت: تکمیل بلوار انقلاب و استفاده بهینه از این بلوار که در واقع مهم‌ترین خیابان آبپخش است در اولویت کارهای اجرایی قرار دارد که جدیت شهرداری در این راستا ستودنی است.
رئیس شورای اسلامی آبپخش از ساماندهی کاسبان و دستفروشان آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 50 غرفه برای ساماندهی دستفروشان آبپخش تدارک دیده شده که با همکاری شهرداری در دست احداث است و به زودی در اختیار دستفروشان قرار می‌گیرد.
رضایی تصریح کرد: هم‌اکنون 14 پروژه برای عمران و آبادانی آبپخش در دست اجراست و پیشرفت فیزیکی مجموع پروژه‌ها از 70 درصد نیز عبور کرده است.
وی اضافه کرد: استقرار ادارات و نهادها در بخش تازه تاسیس آبپخش به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آبپخش در دستور کار قرار دارد و به فضل خدا بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.
شهردار آبپخش نیز گفت: عمران و آبادانی شهر آبپخش با تلاش شورای اسلامی و شهرداری با جدیت دنبال می‌شود و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز همکاری مطلوبی دارند.
سید محمود موسوی افزود: برای رفع مشکل اراضی مسکونی شهروندان جلسات متعددی با مسکن و شهرسازی استان و استانداری و فرمانداری داشته‌ایم که قول مساعدی برای مرتفع شدن مشکل زمین‌ها داده‌اند.
وی یادآور شد: تجهیز پارک خضرا و ساماندهی دستفروشان هم‌اکنون در دست اجراست و با آماده شدن غرفه‌های تجاری در مجاورت میدان شهرداری، به زودی شاهد ساماندهی دستفروشان به بهترین شکل خواهیم بود.
موسوی اذعان داشت: احداث پارک کودک در محلات قلایی و بهرام‌آباد و درواهی در دستور کار شهرداری قرار گرفته که انتظار داریم در سال جاری این امر انجام شود.
این مسئول متذکر شد: در سال جهاد اقتصادی از تمام توانمندی‌های موجود برای رشد و تعالی آبپخش بهره می‌گیریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد