ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دشمن اعتقادات مردم را نشانه گرفته است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg
به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، بخشدار آبپخش در نشست با مسئولان بخش آبپخش گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در واقعه 9 دی‌ماه 88 بصیرت انقلابی و دینی و ایستادگی امت مسلمان و هوشیار ایران اسلامی در برابر نقشه‌های شوم دشمنان را به منصه ظهور نشاندند.
احمد خرم روز اظهار داشت: تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی از دوران سازندگی آغاز شد و در سال‌های پس از انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری دشمنان پنداشتند از این راه می‌توانند بر نظام و انقلاب اسلامی فشار بیاورند.
خرم‌روز با بیان اینکه دشمن با نشانه‌گیری اعتقادات مردم سعی در ضربه‌زدن بر نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشت، خاطرنشان کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابتدا می‌پنداشتند که باید دو نقطه عامل پیروزی انقلاب اسلامی یعنی اعتقادات و باورهای مردم و ولایت فقیه و رهبری را مورد هدف قرار دهند و از این طریق می‌توانند خللی در حکومت اسلامی ایجاد کنند.
بخشدار آبپخش بیان داشت: مردم ولایتمدار، مومن و متعهد اسلامی با بصیرت و هوشیاری بالای انقلابی خود در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و مرتباً نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کرده‌اند.
خرم‌روز با تاکید بر بصیرت و هوشیاری امت ولایتمدار ایران اسلامی ابراز داشت: امروز ایستادگی در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنای ایستادگی در برابر تمام اقشار و آحاد جامعه اسلامی است و دشمن باید بداند در برابر خواست مردم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
وی ادامه داد: 9 دی مظهر ولایتمداری، ایستادگی، اوج بصیرت و دشمن‌شناسی ملت غیور ایران بود و برای همیشه در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است.
این مسئول با بیان اینکه آگاهی، دوراندیشی و بصیرت امروز جامعه باید به نسل‌های آینده کشور انتقال یابد، تصریح کرد: این امر تنها در راستای عشق به رهبری و اطاعت از رهنمودهای ایشان محقق می‌شود.
بخشدار آبپخش به انواع فتنه‌گری‌ها و بحران‌های سازمان یافته و برنامه‌ریزی شده دشمنان و کشورهای استکبارستیز اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران با رمز انسجام و اتحاد و با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری قادر هستند بر تمام حربه‌ها و فتنه‌های سازمان یافته دشمن فارغ آیند و عظمت و اوج اخلاص مردم نسبت به رهبری و نظام اسلامی در واقعه 9 دی به نمایش درآمد.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام از اتحاد و علاقه‌مندی ملت ایران نسبت به دین و رهبری وحشت دارند، افزود: دشمن در صدد تضعیف آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام مقدس است.
خرم‌روز با اشاره به گذشت بیش از 30 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اذعان داشت: غیرت انقلابی جوانان و مردم دوران انقلاب هنوز نیز در جوانان و مردم نسل امروز ایران پس از گذشت سال‌های متمادی وجود دارد.
بخشدار آبپخش متذکر شد: از قشر جوان و نیرومند جامعه می‌خواهم تا تمام شناخت، آگاهی و روشنگری خود را در راستای دشمن‌شناسی معطوف دارند و با به‌کارگیری از دو قابلیت بزرگ غیرت و ولایتمداری در مقابله با دشمن به‌ پاخیزند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد