ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کانال دفع آب سطحی شهر آب÷خش به 11 کیلومتر افزایش یافت

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، شهردار آبپخش در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش اظهار داشت: عمران و آبادانی شهر آبپخش یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های شهروندان است و شهرداری آبپخش با تمام توان و امکانات در راستای تحقق این هدف تلاش می‌کند.

سید محمود موسوی افزود: شهر آبپخش امکانات و ظرفیت‌های فراوانی دارد که با بهره‌گیری از آنها می‌توان برای توسعه‌، پیشرفت، عمران و آبادانی این شهر به نحو مطلوب بهره‌برد.
موسوی در همین‌ راستا خاطرنشان کرد: پتانسیل‌های موجود و مسیر استراتژیک شهر آبپخش سبب روند صعودی افزایش جمعیت شهر آبپخش شده و سالانه شاهد مهاجرت افراد زیادی به طور دائم و موقت برای کار و زندگی به این شهر مهم هستیم.
شهردار آبپخش اذعان داشت: افزایش جمعیت و وسعت شهر آبپخش در سال‌های اخیر ضرورت تقویت زیرساخت‌های شهری در آبپخش را متذکر می‌شود و شهرداری در ماه‌های اخیر با عزم جزم در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری آبپخش گام برداشته است.
موسوی ادامه داد: تمامی پروژه‌هایی که در سال جاری در شهر آبپخش اجرا می‌شود مکمل پروژه‌های زیربنایی نیمه‌تمام است که در سه ماهه نخست سال جاری و همت مضاعف پرسنل زحمتکش شهرداری آبپخش شاهد اتمام آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین شکل بوده‌ایم.
وی گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از اولویت‌های شهرداری در سال جاری بوده و با همکاری شورای اسلامی شهر آبپخش و مسئولان استانی و شهرستانی در این زمینه موفق بوده‌ایم.
این مسئول از احداث 11 کیلومتر کانال دفع آبهای سطحی در آبپخش خبر داد و عنوان کرد: یکی از نیازهای اساسی شهر آبپخش ایجاد شبکه دفع آب‌های سطحی است که با اجرای پروژه ساخت کانال دفع آب‌های سطحی در شهر آبپخش شاهد افزایش کانال دفع آب‌های سطحی شهر آبپخش به 11 کیلومتر خواهیم بود.
شهردار آبپخش تصریح کرد: مدیریت راهبردی نیروهای انسانی و تجهیزات اداری یکی از اصولی بوده که در ماه‌های اخیر شاهد اجرای آن بوده‌ایم و تاثیر بسزایی در تحقق اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت شهری در آبپخش داشته‌است.
موسوی یادآور شد: شهرداری آبپخش همواره با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و پیشنهادات اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش سعی کرده در مسیر توسعه و ترقی این شهر گام بردارد و اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش با پیگیری‌های خود نقش مهمی در پیشرفت و توسعه شهر ایفا کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا به "جهاد اقتصادی" مزین فرموده‌اند از تمام توان برای خدمت به مردم شریف و ولایتمدار شهر آبپخش و پیشرفت و توسعه این شهر استفاده می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد