ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اوج مردم سالاری دینی است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg
به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار شبانکاره شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش شبانکاره گفت: تبعیت محض از ولایت فقیه و عمل به رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری و ادامه راه امام خمینی (ره) تضمین‌کننده اقتدار کشور است.
مختار چترسنجی بر حفظ وحدت و انسجام جامعه در سایه ولایت فقیه تاکیدکرد و اظهار داشت: در سایه توجه به ولایت فقیه جامعه انسجام خود را حفظ می‌کند و همه افراد باید همواره تلاش کنند در مسیر منویات و فرمایشات امام خامنه‌ای گام بردارند.
بخشدار شبانکاره بر ضرورت برگزاری باشکوه انتخابات اسفند ماه تاکید کرد و گفت: عوامل استکبار و عوامل خودفروخته داخلی در راستای کمرنگ کردن حضور مردم برنامه‌ریزی انجام می‌دهند که ضروری است از فرصت 9 دی برای تبیین فتنه‌گری‌های دشمنان استفاده شود.
چترسنجی عنوان کرد: بازگویی فتنه‌گری‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات موجب ارتقای سطح آگاهی مردم می‌شود.
بخشدار شبانکاره بیان کرد: بعد از فتنه 88 دشمن پنداشت فرصتی برای اخلال در حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آورده است ولی مردم با حضور به موقع و آگاهانه خود پاسخی دندان‌شکن به دشمن دادند.
وی ادامه داد: در بخش شبانکاره برنامه‌ریزی لازم برای بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر سالروز حماسه 9 دی برنامه‌ریزی شده و شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و جذاب در این برنامه‌ بوده‌ایم.
این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری شب شعر 9 دی، مسابقات فرهنگی، ورزشی، مجالس پرسش و پاسخ و بصیرت‌شناسی و... تنها بخشی از برنامه‌های بخش شبانکاره برای بزرگداشت این ایام است.
بخشدار شبانکاره اظهار کرد: 9 دی ‌ماه روز بصیرت و میثاق امت اسلامی با امامت و ولایت است و باید از تمام توان در بزرگداشت این روز بهره‌ برد.
چترسنجی تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اوج مردم سالاری دینی است که با صلابت و شکوه بیشتری برگزار می‌شود.
وی متذکر شد: برگزاری انتخابات موجب اعتماد‌سازی مردم به نظام جمهوری اسلامی و استحکام پایه های نظام اسلامی می‌شود.
این مسئول بیان کرد: در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی عدالت‌محوری، حضور حداکثری از اصلی‌ترین اهداف مردم و نامزد‌های انتخاباتی قرار گیرد.
بخشدار شبانکاره گفت: همه نامزدها و کاندیدهای انتخاباتی باید خدمت به مردم را مهم‌ترین هدف خود بدانند و سعی کنند در میدان مسابقه با هدف خدمت به مردم گوی خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی را به دست آورند.
وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان انقلاب، زمینه‌سازی برای کم‌رنگ کردن میزان مشارکت مردم در انتخابات با انجام تبلیغات منفی و سیاه‌نمایی در سطح جامعه است و مردم و مسئولان باید با همراهی و همدلی با یکدیگر اهداف و برنامه‌های دشمنان را خنثی کنند.
چترسنجی خطاب به مدیران و مسئولان اجرایی این بخش متذکر شد: استفاده از تجهیزات و امکانات دولتی و بیت‌المال در فعالیت‌های تبلیغاتی ممنوع است و مدیران سعی کنند خود را از فضای تبلیغات دور نگه‌دارند تا شائبه‌ای ایجاد نشود.
در پایان مراسم مرتضی دریائیان، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت 9 دی در بخش شبانکاره معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد