ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پیشرفت 40 درصدی بزرگراه آبپخش به برازجان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg
مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر امروز در بازدید از بزرگراه اهرم به دیلم در محور دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: بزرگراه اهرم به دیلم بیش از 205 کیلومتر است و از استانداردهای روز دنیا برخوردار است.

علیرضا صفایی بوشهری اظهار داشت: هم‌اکنون مجریان طرح در سه شیفت کاری برای شتاب بخشیدن به این پروژه مشغول فعالیت هستند و امیدوار هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این پروژه تحویل شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: محور برازجان به آبپخش دارای بیشترین پیشرفت فیزیکی است و قرارگاه خاتم‌الانبیا و شرکت الهادی با امکانات لازم نسبت به تکمیل و راه‌اندازی این قطعه از بزرگراه اهتمام دارند.
صفایی‌بوشهری تصریح کرد: این قطعه حدود 18 کیلومتر است و در شرایط کنونی بیش از 40 درصد پیشرفت دارد و فاز نخست این بزرگراه به طول 6 کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: پل بزرگ کلل با بیش از 430 متر طول از بزرگ‌ترین پل‌های استان است که دارای 11 دهانه 39 متری است و هم‌اکنون بیش از 50 درصد اجرای این پل انجام شده و انتظار داریم تا انتهای امسال این پل تکمیل شود.
مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر گفت: برای احداث پل کلل بیش از 52 میلیارد ریال اعتیار در نظر گرفته شده که شرکت الهادی با همه توان برای تکمیل آن فعال است.
صفایی‌بوشهری در ارتباط با وضعیت بزرگراه اهرم به دیلم نیز عنوان کرد: این بزرگراه با 205 کیلومتر طول با اعتباری بالغ بر 245 میلیارد تومان احداث می‌شود که انتظار داریم تا مهر ماه سال آینده بخش اعظمی از این بزرگراه مورد بهره‌برداری رسمی قرار بگیرد.
وی افزود: در سال جاری حدود 98 کیلومتر به مجموع بزرگراه‌های استان اضافه می‌شود و بیش از 12 نقطه حادثه‌خیز استان نیز برطرف خواهند شد.
صفایی‌بوشهری بیان کرد: بازسازی و بهسازی راه‌های روستایی و کیفیت‌بخشی به جاده‌های اصلی در سال جاری مورد توجه اداره راه و ترابری استان قرار گرفته و برنامه‌های ارزشمندی تاکنون در این مسیر انجام گرفته است.
وی اضافه کرد: در سال جهاد اقتصادی باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های استان اهتمام ورزیم و بدون تردید احداث و تکمیل راه‌های اصلی استان گامی مهم در این راستاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد