ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تکمیل 15 پروژه نیمه‌تمام زیرساختی در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، شهردار آبپخش در نشست با مسئولان آبپخش گفت: آبپخش دارای موقعیت ویژه‌ای است و جاده مواصلاتی سه استان بوشهر و خوزستان و فارس از این استان می‌گذرد.

سید محمود موسوی اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از خیابان اصلی آبپخش (بلوار انقلاب) از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است که در این راستا اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.
شهردار آبپخش از تکمیل 15 پروژه نیمه‌تمام زیرساختی توسط شهرداری آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 15 پروژه نیمه‌تمام توسط شهرداری و با همکاری شورای اسلامی شهر تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
موسوی تصریح کرد: تعداد 10 پروژه نیز از نیمه دوم امسال شروع به فعالیت کرده و انتظار داریم در کمترین فاصله زمانی به اتمام برسند.
وی عنوان کرد: پروژه بهسازی خیابان انقلاب (بلوار انقلاب) از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری به شمار می‌رود که تاکنون پیشرفتی بیش از 80 درصدی داشته و تلاش داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به اتمام برسانیم.
شهردار آبپخش بیان کرد: تجهیز پارک‌ها و میادین شهر به امکانات و تجهیزات مورد نیاز، تجهیز پارک خضرای آبپخش به شهربازی، افزایش نیمکت‌ها و ایستگاه‌های درون‌شهری و بهبود سرویس‌های حمل و نقل از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در نیمه دوم امسال است.
موسوی با تقدیر از همکاری مناسب شورا با شهرداری گفت: همکاری شورای اسلامی با شهرداری خوب و مناسب بوده و شورای شهر در تمام زمینه‌ها برای تسهیل در انجام امور با شهرداری همکاری دارد و زمینه را برای پیشرفت و توسعه شهر در تمام محلات شهر هموار می‌کند.
وی تصریح کرد: فعالیت‌های شهرداری را بر اساس سه اولویت کاری که از ابتدا مطرح کرده‌ایم به سمت جلو برده‌ایم و شاهد موفقیت‌های خوبی در این مدت کوتاه هستیم.
شهردار آبپخش عنوان کرد: همکاری با کتابخانه عمومی و مراکز فرهنگی و کمک به فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی و اجتماعی در شهر را در دستور خود قرار داده‌ایم که به فضل خدا بتوانیم از عهده انجام وظایف محوله برآییم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد