ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پیروزی در جنگ نرم رهاورد حماسه 9 دی بود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش شامگاه سه‌شنبه در نشست با فعالان فرهنگی و خبرنگاران گف: حضور مردم در راهپیمایی نهم دی ماه سال 88 اعلام انزجار در مقابل حرمت‏شکنی اندکی از افراد نادان و فریب‏خورده به ساحت اباعبدالله‌الحسین (ع) بود.

احمد خرم‌روز با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم مسلمان ایران در این حماسه تاریخی به یادماندنی شده است، افزود: ضربه اساسی جریانات فتنه و عوامل آنان در سال 88 با هدف انتقام‏گیری بر مردم مسلمان و آسیب زدن به ملت ایران بود که با حضور مردم در صحنه خنثی شد.
خرم‌روز عنوان کرد: حماسه نهم دی ماه را می‏توان واقعه‌ای بی‏نظیر و مثال‏زدنی در طول تاریخ انقلاب عنوان کرد و باید تمام مردم و مسئولان برای بزرگداشت این واقعه تاریخی کوشا باشند.
بخشدار آبپخش با بیان اینکه دشمن اعتقادات مردم را نشانه گرفته، بیان کرد: پس از شکل‌گیری فتنه 88 در عاشورای همان‌سال شاهد حرمت‌شکنی و اهانت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و اعتقادات دینی امت اسلامی بودیم و با توجه به ارادتی که مردم ایران به ساحت مقدس آقا اباعبدالله‌الحسین (ع) دارند، با حضور پرشور در راهپیمایی 9 دی‌ماه پاسخ دندان‏شکنی به این حرکت نشان دادند.
خرم‌روز با اشاره به سخنان امام خامنه‌ای، تصریح کرد: حرکت امت اسلامی در 9 دی‌ ماه اراده‌ای مافوق انسان بود و این حرکت عظیم سبب شد آرامش به جامعه و بر انسان‏های ولایت‏مدار و مومن برگردد و بعد از آن نیز تمام فتنه‌‏ها و آشوب‌‏ها علیه ایران و حکومت اسلامی فروکش کرد و آرامش به میهن بازگشت.
بخشدار آبپخش با اشاره به اهمیت حرکت مردمی 9 دی عنوان کرد: حضور گسترده و بی‌نظیر مردم در دفاع از ولایت فقیه در جامعه همزمان با 9 دی سال 88  حماسه‌ای بی‌نظیر بود که در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورده و بر تارک زرین حضور مردم در صحنه‌های مختلف می‌درخشد.
وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر تاکتیک‌های جنگی دشمن تغییر کرده و با شیوه‌های جنگ نرم‌، تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی به مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته و در این برهه تمام افراد وظیفه دارند با راهکارهای مناسب به مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان بپردازند.
خرم‌روز عنوان کرد: پیروزی در عرصه جنگ نرم و جنگ سخت رهاورد حماسه 9 دی و هشت سال دوران دفاع مقدس است که در مقایسه این دو به خوبی روشن شده و ضرورت پاسداشت این دو حماسه را بیش از گذشته نشان می‌د‌هد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد