ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ضایعات نان در آبپخش کاهش یافت

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مسئول کمیسیون آرد و نان جهاد کشاورزی آبپخش شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران گفت: خدمات‌رسانی بهینه به مردم مهم‌ترین اولویت دولت نهم و دهم است و ما به عنوان کارکنان دولت باید برای رضایت خاطر مردم باید از تمام توان خود استفاده کنیم.
مسعود خادمی اظهار داشت: افزایش کیفیت نان از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است و در بخش آبپخش برنامه‌ریزی کارآمد و تدابیر لازم برای این مهم اندیشیده شده است.
خادمی بیان داشت: نان مهم‌ترین نیاز مردم و اصلی‌ترین مواد غذایی در سبد غذایی خانوارها است و دست‌اندرکاران تهیه و توزیع این ماده غذایی باید به نحوی عمل کنند که نان با بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار گیرد.
مسئول کمیسیون آرد و نان جهادکشاورزی آبپخش خاطرنشان کرد: یکی از اهداف طرح تحول اقتصادی و قانون هدفمندی یارانه‌ها بالا بردن سطح کیفی محصولات و جلوگیری از اسراف است و افزایش کیفیت نان تاثیر مهمی در تحقق این هدف دارد.
خادمی عنوان کرد: پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تاکنون به دلیل نظارت‌های خوبی که بر نانوایی‌ها داشته‌ایم کیفیت نان مصرفی مردم به طور چشمگیری افزایش یافته است.
وی رضایت‌مندی مردم در ارائه خدمات را مهم‌ترین اولویت دانست و بیان داشت: متصدیان نانوائی‌ها تمام تلاش خود را در جلب رضایت مردم به کار گیرند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در طول دوسال اخیر کمیسیون آرد و نان جهاد کشاورزی آبپخش و مسئولان ذی‌صلاح در بخشداری به طور مکرر از نانوایی‌های بخش بازدید داشته‌اند و این امر باعث بهبود چشمگیر افزایش نان شده و برای حفظ این رویه بازدید مکرر از نانوایی‌ها را ادامه می‌دهیم.
مسئول کمیسیون آرد و نان جهاد کشاورزی آبپخش ابراز داشت: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها بیشترین تاثیر را در بخش آرد و نان داشته و منطقی شدن قیمت‌ها باعث افزایش کیفیت، کاهش ضایعات و جلوگیری از استفاده نان و آرد به عنوان خوراک دام شده است.
خادمی تصریح کرد: بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، تولید نان شکل رقابتی یافته و مردم در قبال وجهی که پرداخت می‌کنند از بهترین خدمات استفاده می‌کنند و این امر سبب شده که تمام نانوایی‌ها و واحد‌های خبازی بخش آبپخش با تمام توان در راستای افزایش کیفیت نان گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه تمامی نانوایی‌های بخش آبپخش وزن استاندارد و معین نان را رعایت می‌کنند، اضافه کرد: تمام نانوایی‌های بخش را موظف به داشتن ترازوهای دیجیتال برای وزن چانه‌های نان کرده‌ایم و در آزمایش‌هایی که روزانه از چانه‌های نان صورت می‌پذیرد عموما وزن نان در حد معین و حتی بالاتر از آن قرار دارد.
خادمی با اشاره به نوسازی منبع‌های ذخیره آب در خبازی‌های اذعهان داشت: ارتقای وضعیت بهداشتی نانوایی‌های بخش آبپخش یکی از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای کاری ما بوده و نانوایی‌های بخش آبپخش با همکاری با ما در راستای تحقق این هدف والا که گامی مهم در ارتقای سلامتی مردم می‌باشد گام برداشته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد