ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نصب دوربین مداربسته در مدارس برای امنیت دانش‌آموزان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، فرمانده کلانتری آبپخش در جمع دانش‌آموزان و مسئولان انجمن اولیاء و مربیان مدارس آبپخش اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تامین امنیت مردم است و همواره در این مسیر حرکت می‌کنیم.
شهرام حامدخواه افزود: الحمدالله در نظام مقدس جمهوری اسلامی ناجا پا به پای مردم در راستای امنیت قدم برداشته و در راستای حفظ امنیت، رفاه و آرامش مردم به صورت شبانه‌روزی تلاش کرده است.
حامدخواه ادامه داد: با توجه به شرایط خاص محیط اجتماعی و گرگ‌هایی که همیشه انتظار غفلت دانش‌آموزان و جوانان که حساس‌ترین اقشار جامعه هستند، می‌طلبد دانش‌آموزان که رده‌‌های سنی کودک، نوجوان و جوانان جامعه را عموما شامل می‌شوند مراقب محیط پیرامون خود باشند و به افراد ناشناس اعتماد نکنند.
فرمانده انتظامی آبپخش بیان داشت: شور، مشورت و تعامل دانش‌آموزان با خانواده‌ها و حرکت در مسیر اوامر و دستورات خانواده‌های ایشان سبب می‌شود در دام آسیب‌های اجتماعی که همواره در کمین ما هستند گرفتار نشویم و بتوانیم با شور و نشاط در جامعه زندگی‌ای سالم داشته باشیم.
حامدخواه با اشاره به ضرورت استفاده از سرویس ایاب و ذهاب برای دانش‌آموزان دختر خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان دختر حدالامکان باید برای ایاب و ذهاب از سرویس مدرسه استفاده کنند و یا به طور تنها از مدرسه و محیط‌های آموزشی خارج نشوند.
وی گفت: دانش‌آموزان در هر شرایط باید به عنوان همیار جوان پلیس یار و مددکار ما باشند و برای کمک به حفظ و ارتقای امنیت جامعه در صورت مشاهده هرگونه حادثه‌ای نیروی انتظامی را در جریان قرار دهند.
این مسئول با بیان اینکه استفاده از دوربین‌های مداربسته تاثیر مهمی در راستای حفظ امنیت مدارس دارد عنوان کرد: به مدیران مدارس و آموزشگاه‌ها توصیه می‌کنیم در محیط‌های کاری خود از دوربین مداربسته استفاده کنند تا اموال بیت‌المال در امنیت هر چه بیشتر باشد.
فرمانده انتظامی آبپخش با اشاره به اهمیت استفاده بهینه از تلفن 110 بیان داشت: همه افراد جامعه با استفاده بهینه از سامانه 110 می‌توانند نیروهای پلیس در جریان حوادث قرار دهند تا ایشان برای برقراری امنیت تلاش کنند.
وی در همین راستا تصریح کرد:‌ به همان‌اندازه که استفاده بهینه از 110 در ارتقای امنیت جامعه مفید است، عدم استفاده ضروری از 110 نیز می‌‌تواند مشکل‌‌آفرین باشد.
حامدخواه در یک توصیه ایمنی به دانش‌آموزان اذعان داشت: استفاده از کمربند ایمنی از مواردی است همه افراد باید به آن توجه ویژه داشته باشند و باعث حفظ ایمنی و جان همگان در هنگام استفاده از وسایل نقلیه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد