ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فعالیت کلانتری آبپخش رشد چشمگیری داشته است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش  عصر دوشنبه در نشست با مسئولان انجمن اولیاء و مربیان مدارس آبپخش اظهار داشت: امنیت یکی از مهم‌ترین نیاز‌ها و خواست‌های افراد جامعه از مسئولین است و ایشان باید همواره در این راستا گام بردارند.
مصطفی رضایی عنوان ابراز داشت: فعالیت نیروی انتظامی در ارتقاء سطح امنیت جامعه تاثیر بسزایی دارد و ایشان با تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه خود در راستای برقراری امنیت در جامعه گام‌های مهمی برداشته‌اند.
رضایی با تشکر از فعالیت شبانه‌روزی پرسنل کلانتری آبپخش عنوان داشت: پرسنل زحمت‌کش و پرتلاش این نیرو با فعالیت بی‌وقفه خویش عرصه را بر مجرمان و خلافکاران تنگ کرده و در مسیر تحقق آسایش و امنیت هرچه بیشتر مردم گام برداشته‌اند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تحصیلی نیروی انتظامی با گشت‌های منظم در ساعات تعطیلی مدارس نقش مهمی در آرامش دانش‌آموزان در مسیر خانه و امنیت شهر در ساعات تعطیلی مدارس داشته است.
رضایی بیان داشت: امنیت و آرامش در جوامع نیازمند همت عمومی و همه‌جانبه افراد است و ایشان با همکاری به موقع با پلیس و مطلع ساختن ایشان از حوادث می‌توانند تاثیر بسزایی در ارتقاء امنیت داشته باشند.
این مسئول اذعان داشت:‌ در ماه‌های اخیر فعالیت کلانتری آبپخش به طور چشمگیر افزایش یافته و شاهد بهبود و ارتقای سطح امنیتی جامعه هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: نعمت امنیت به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی و جانفشانی و ایثارگری شهدای انقلاب به کشور ارزانی شده است و نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت و آرامش کشور نقش مهم و بی‌بدیلی در استمرار عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان دارد.
رئیس انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه راهنمایی دخترانه عفت آبپخش ابراز داشت: ساعات تعطیلی مدارس یکی از حساس‌ترین مواقع در طول روز است و بسیاری از خانواده‌ها منتظر برگشت جگرگوشه‌‌های خود از مهد‌های علم‌آموزی به محفل گرم خانواده هستند و برقراری امنیت در این ساعات از روز می‌تواند باعث دلگرمی و آسایش خانواده‌ها شود.
سید مجتبی بصری عنوان داشت:‌ پرسنل خدوم کلانتری آبپخش از آغاز سال تحصیلی با حضور به موقع در ساعات تعطیلی مدارس تلاش‌های فراوانی برای حفظ امنیت دانش‌آموزان در مسیر مدرسه به خانه داشته‌اند که ما صمیمانه از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می‌‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد