ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مسئولان به وعده‌های خود در خرید تضمینی خرما عمل کنند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مرئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عصر دوشنبه در نشست با کشاورزان و باغداران آبپخش گفت: رفع دغدغه‌های کشاورزان و باغداران مهم‌ترین اولویت شورای اسلامی آبپخش و مسئولان این بخش است که تلاش زیادی برای این مهم انجام گرفته است.

مصطفی رضایی اظهار داشت: آبپخش دارای اراضی کشاورزی وسیعی است و بیشترین میزان نخیلات استان در این بخش واقع است و بر اساس آمار موجود بیش از یک میلیون و 200 هزار اصله نخل در این بخش وجود دارد که حدود 30 درصد خرمای استان را تولید می‌کند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش با اشاره به وضعیت نامطلوب فروش خرمای کشاورزان آبپخش خاطرنشان کرد: وضعیت فروش خرمای باغداران آبپخش به هیچ وجه رضایت‌بخش نیست و بیشتر باغداران با مراجعه به شورا گلایه دارند.
رضایی تصریح کرد: در حالی که بیش از چهار ماه از برداشت خرمای امسال در آبپخش می‌گذرد، هنوز مقداری از خرمای سال گذشته نیز فروش نرفته که به طور جدی به دنبال فروش این محصول مهم هستیم.
رئیس شورای اسلامی آبپخش با انتقاد از مسئولان به دلیل عدم عمل به تعهدات خود گفت: مسئولان از دو سال پیش وعده خرید تضمینی خرما را دادند که این وعده محقق نشده و تنها به میزان محدودی و با قیمت نازلی خرما خریداری شده و باغداران راضی نیستند که از مسئولان می‌خواهیم به وعده‌های خود در مورد خرید تضمینی خرما عمل کنند.
رضایی تصریح کرد: مشکل آب باغداران بویژه آب نخیلات نیز از دیگر دغدغه‌های منطقه است که البته تلاش شرکت بهره‌برداری و زهکشی استان تا حدودی خوب بوده و با توجه به بارندگی‌های اخیر انتظار می‌رود مشکلات آبیاری نخلداران مرتفع شود.
وی اذعان داشت: شورای اسلامی آبپخش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات کشاورزان تلاش می‌کند و تا حصول نتیجه لازم دست از فعالیت نمی‌کشیم.
باغداران و کشاورزان آبپخش نیز در این نشست ضمن بیان برخی مشکلات موجود خواستار حمایت بیشتر مسئولان شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد