ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

هزینه کلاس‌های فوق‌برنامه بر عهده دانش‌آموزان است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بعد از ظهر امروز در آئین معارفه روسای جدید و قدیم نمایندگی آموزش و پرورش بخش آبپخش در جمع مسئولان این بخش با اشاره به انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی گفت: با نزدیکی به انتخابات ما در آستانه یک رویداد بزرگ سیاسی در کشور قرار گرفته‌ایم.
عباسعلی اسدی اظهار داشت: احتمال می‌رود برخی بازماندگان فتنه 88 و دست‌نشاندگان دشمنان در آستانه این رویداد مهم سعی در حضور مجدد در صحنه را داشته باشند لذا همه ما با بیداری و هوشیاری باید عرصه را بر ایشان تنگ کرده و فضا را برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم آوریم.
اسدی با اشاره به شور و شوق مردم ایران اسلامی در ایام انتخابات عنوان داشت: همه ما باید دست در دست هم دهیم و نگذاریم دشمنان نظام اسلامی از شور و شوق سیاسی مردم استفاده و با حضور در کرسی‌های تصمیم‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اجرای برنامه‌های خود تلاش کنند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: واقعه 9 دی‌ماه 88 تجدید میثاق مردم ولایتمدار ایران اسلامی با ولایت فقیه و دفاع آنان از اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر برنامه‌ریزی‌های منافقین کوردل و دشمنان نظام اسلامی بود.
اسدی با اشاره به برگزاری نشست‌های فرهنگیان شهرستان در سالروز حماسه 9 دی اذعان داشت: آموزش و پرورش پتانسیل‌های بالایی دارد و در سالروز 9 دی با برگزاری برنامه‌های متوع در راستای بصیرت‌افزایی گام برمی‌داریم.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری با توجه به سیاسیت‌های سازمان آموزش و پرورش، نمایندگی آموزش و پرورش بخش آبپخش به مدیریت مرکز شهرستان الحاق شد و تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به فرهنگیان و دانش‌آموزان بکار می‌گیریم.
این مسئول بیان داشت: آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از بزرگترین آموزش‌ و پرورش‌های استان از لحاظ جمعیت و گستره جغرافیایی می‌باشد و بیشترین مشکلات آموزش و پرورش در سطح استان را داریم.
وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری با اضافه شدن مدارس بخش آبپخش به مدیریت مرکز شهرستان بیش از 400 مدرسه تحت پوشش این مدیریت است و گستردگی جغرافیایی مدارس شهرستان مشکلات آموزش و پرورش را دوچندان کرده است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان تصریح کرد: جمعیت دانش‌آموزش شهرستان دشتستان بالغ بر 34 هزار نفر است و اولیاء دانش‌آموزان با همکاری می‌توانند در راستای بهبود وضعیت آموزشی و امکانات رفاهی مدارس آموزش و پرورش را یاری کنند.
اسدی بر همکاری اولیا با آموزش و پرورش تاکید کرد و اذعان داشت: اگر اولیاء با آموزش و پرورش همکاری نکنند مشکلات مدارس مرتفع نمی‌شود و موفقیت مدارس تا حد زیادی در گرو همکاری اولیاء دانش‌آموزان با مسئولین و اولیاء مدارس است.
وی اضافه کرد: کلاس‌های فوق‌برنامه بر اساس نظر دبیر و با همکاری اولیاء دانش‌آموزان برای تقویت بنیه علمی ایشان برگزار می‌شود و هزینه آن نیز بر عهده دانش‌آموزان است.
این مسئول ابراز داشت: آموزش و پرورش تاثیر و نقش مهمی در فرهنگ‌سازی دز جامعه ایفا می‌کند و با حمایت از این نهاد عظیم می‌توانیم خواسته‌ها و نیازهای کشور را به منصه ظهور بنشانیم.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود: نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش پس از کمیته برنامه‌ریزی شهرستان از منطقه شبانکاره منفک و به مدیریت شهرستان ملحق شد و رایزنی‌های لازم برای بازگشت اعتبارات آموزش و پرورش آبپخش به مدیریت شهرستان را انجام داده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد