ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نهضت ملی حفظ قرآن گام بزرگی در مقابله با جنگ نرم است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس آموزش و پرورش بخش آبپخش عصر امروز در همایش بزرگ قرآنی مدارس بخش آبپخش گفت:‌ بهترین شیوه مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن تمسک به قرآن کریم است و در سایه توسل به قرآن است که انوار الهی بر دل انسان‌ها می‌تابد.
محمود انتظامی با تاکید بر اهمیت مانوس شدن انسان‌ها با کلام وحی اظهار داشت: مانوس شدن انسان‌ها با قرآن و کلان الهی ضمیر و دل‌های آنها را روشن و ایشان را از پلیدی‌ها و زشتی‌ها دور می‌دارد.
انتظامی اذعان داشت: در شرایطی که دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از ابراز تهاجم فرهنگی جنگی نرم علیه ملت مسلمان و ولایتمدار ایران به راه انداخته‌اند باید با طنین‌انداز کردن فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی جامعه و جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را که از حساس‌ترین اقشار جامعه هستند از انحراف و گمراهی نجات دهیم.
رئیس آموزش و پرورش آبپخش تصریح کرد: شیوه‌نامه طرح نهضت ملی قرآن پس از فرمایشات و منویات حضرت امام خامنه‌ای در اول ماه مبارک رمضان سال جاری در جمع حافظان قرآن بیان شد و این طرح مبتنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن تهیه و از طریق ریاست محترم جمهور ابلاغ شد.
انتظامی گفت: ظرفیت اجرای این طرح در حال حاضر تربیت دو میلیون حافظ قرآنی است و قرار است تا پنج سال آینده به 10 میلیون حافظ قرآن افزایش یابد.
وی با اشاره به حضور 16 درصدی دانش‌آموزان در اجرای مرحله اول این طرح یادآور شد: از دو میلیون نفر شرکت کننده در اولین مرحله از اجرای این طرح دانش‌آموزان 16 درصد و مربیان و فرهنگیان نیز 4 درصد در طرح مشارکت دارند.
رئیس آموزش و پرورش آبپخش خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان یکصد و 20 هزار مدرسه در سراسر میهن اسلامی در قالب حضور در این طرح حفظ قرآن کریم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
وی بیان داشت:‌‌ حفظ قرآن کریم باعث طنین‌انداز شدن فرهنگ ناب و غنی قرآنی در جامعه می‌شود و از این طریق جامعه از کج‌رو‌ی و انحرافات به دور می‌ماند و به سعادت و سربلندی می‌رسد.
انتظامی تاکید کرد: خدمت به مردم از بزرگترین لذت‌های مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر و مطلوب‌تر به فرهنگیان و مردم شریف و ولایتمدار شهر آبپخش تلاش خواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد