ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

در زمان امام سجاد(ع) اسلام در اوج مظلومیت قرار داشت

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش عصر امروز در همایش بزرگ قرآنی مدارس آبپخش با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: امام سجاد (ع) در دوران 34 ساله امامت خود پس از شهادت امام حسین (ع) تلاش زیادی برای ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام کردند.
احمد خرم‌روز با اشاره به سخنی از امام سجاد (ع) افزود: آن امام همام در شرایطی برای گسترش حقایق ناب اسلام و حاکمیت‌بخشی به دین مبین اسلام تلاش می‌کردند که اسلام در اوج مظلومیت خود قرار داشت.
خرم‌روز بیان داشت: قرآن کریم از صدر اسلام تاکنون محور تمامی کارهای مسلمین بوده و هیچگونه تحریفی در آن صورت نگرفته است.
بخشدار آبپخش با اشاره به اهمیت سرلوحه قرار دادن قرآن در اجرای کارها و برنامه‌های روزمره خاطرنشان کرد:‌ انسان‌ها برای سعادت دنیوی و اخروی باید رهنمود‌های قرآن کریم را به عنوان سرلوحه کارهای خویش قرار دهند.
خرم‌روز اذعان داشت: مدارس مهم‌ترین پایگاه‌‌های قرآن‌آموزی محسوب می‌شوند و از همین مدارس بوده که قاریان و حافظان بزرگ قرآنی به جامعه اسلامی معرفی شده‌اند.
این مسئول تصریح کرد: آبپخش از دیرباز به دارالمومنین معروف بوده و حافظان بین‌المللی قرآن همچون سید عبدالکریم موسوی در این بخش به جامعه معرفی شده‌اند و باید ایشان را به عنوان الگوهایی برای نسل جوان قرار دهیم.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: معجزات قرآن بسیار فراوانند و علم بشری روز به روز معجزاتی را که قرآن به آن اشاره کرده به اثبات می‌رساند و به عنوان پایه‌های علمی برای رشد و توسعه دانش‌ قرار می‌دهد.
خرم‌روز اضافه کرد: مسلمانان باید در قرآن تدبر و به آن عمل کنند، چون در سایه عمل به احکام و آیات نورانی قرآن کریم پیشرفت‌های بزرگ بشری در ابعاد مادی و معنوی حاصل می‌شود.
وی به نقش مهم فرهنگیان در توسعه و ترویچ فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی اشاره کرد و بیان داشت:‌ فرهنگیان و معلمان نقش بسیار مهم و ارزنده‌ای در تعلیم و تربیت دارند و باید تلاش کنند انسان‌هایی تربیت کنند که خادم جامعه اسلامی باشند و به عنوان عنصری خادم برای خدمت به مردم و تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد