ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

و حالا پرسپولیس به صدر جدول می‌اندیشد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

از هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال استان، تیم پرسپولیس با غلبه بر تیم استقلال بنه‌گز به روند صعودی خود در این مسابقات ادامه داد و خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کرد.

در این مسابقه که عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی برازجان برگزار شد، پرسپولیس موفق شد با نتیجه دو بر صفر میهمان خود را با شکست بدرقه کند تا هم انتقام شکست دور رفت را از این تیم بگیرد و هم با 18 امتیاز ، فاصله خود را با صدر جدول کمتر کند.
پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب سیدحامد موسوی- حسین حسن‌زاده - کاظم شجاع‌الدین - نعمت‌الله بورکی - حمید محمدی(محمد رتبه (80)) - محمد فرهمند - وحید رضائی دهداری(اسماعیل زارع(75)) - سید عبدالمجیدطباطبائی - حمید دهقان - هادی ابراهیمی(اکبر ایمان‌نژاد(55)) - محمد دهقانی گام به میدان گذاشت.
در دقیقه 8 بازی بود که محمد دهقانی با پاس زیبای مجید طباطبائی صاحب یک موقعیت عالی شد و دهقانی به خوبی قدر این موقعیت را دانست و پرسپولیس را جلو انداخت.
هفت دقیقه بعد محمد دهقانی بار دیگر صاحب یک موقعیت گل دیگر شد ولی اینبار به خوبی از این فرصت استفاده نکرد تا مابقی دقایق نیمه اول توپ بیشتر در میانه میدان در چرخش باشد و بازی با همین یک گل در نیمه اول به پایان رسید.
پرسپولیس در نیمه دوم با تغییر ساختار تیمی خود به 4-3-3 به خوبی میانه میدان را در اختیار گرفت و بازیکنان این تیم با حفظ توپ و گردش توپ موفق شدند تیم استقلال اهرم را به عقب بنشانند.
محمد دهقانی بار دیگر در دقیقه 70 موفق شد با یک شوت زیبا دروازه استقلال را باز کند تا پرسپولیس با خیال راحت‌تری بازی را ادامه دهد.
در دقیقه 75 هم محمد فرهمند در محوطه جریمه تیم استقلال با خطا متوقف شد ولی محمد دهقانی نتوانست این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.
هرچند پرسپولیس در این مسابقه در حد و اندازه‌های دیگر مسابقات خود در دور برگشت مسابقات ظاهر نشد ولی باز هم تیم برتر میدان بود و اجازه خودنمایی به حریف خود نداد.
محمد فرهمند که یکی از بهترین بازیکنان بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه بود ، اظهار داشت: با همکاری و یکدلی که در بین بچه‌های تیم ایجاد شده است، همه ما فقط به پیروزی در مسابقات می‌اندیشیم و همین عاملی برای موفقیت ما می‌شود.
وی ادامه داد: متاسفانه در نیم‌فصل اول امتیازات لازم را جمع نکردیم که امیدواریم روند رو به رشد تیممان در نیم فصل دوم ادامه داشته باشد و بتوانیم جبران نیم‌فصل اول را بکنیم.
فرهمند ایجاد جو دوستانه و حس همکاری در بین بازیکنان یک تیم را از مهمترین عوامل برای موفقیت آن تیم دانست و اضافه کرد: با حضور بازیکنانی چون عبدالمجید طباطبائی در پرسپولیس بچه‌ها هر روز به هم نزدیک‌تر می‌شوند و این حس دوستانه در زمین مسابقه باعث همکاری بیشتر بین بازیکنان می‌شود.
وی ضمن تقدیر از کادر فنی تیم افزود: کادرفنی تیم با تمرینات مناسب، وضعیت بدنی بازیکنان را به‌ شرایط ایده‌آل رسانده و همین شرایط فیزیکی مناسب باعث می‌شود تا بازیکنان بتوانند کارهای تاکتیکی را به‌خوبی در مسابقه پیاده کنند.
این بازیکن در انتها از حضور در تیم پرسپولیس آب‌پخش ابراز خوشحالی کرد و گفت:هدف اول ما در این مسابقات قهرمانی در استان است و امیدوارم به همراه این تیم بتوانیم به جایگاه مناسبی در جدول رده‌بندی دست پیدا کنیم.
مربی تیم پرسپولیس آب‌پخش هم در رابطه با این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی مقابل تیم استقلال اهرم انجام ندادیم و نتوانستیم آنگونه که باید برنامه‌های خود را پیاده کنیم.
سیدمهدی طباطبائی ادامه داد: هر چند در اکثر لحظات بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم ولی بی دقتی مهاجمان باعث شد تا نتوانیم حریف خود را با تعداد گل‌های بیشتری شکست دهیم.
وی در رابطه با وضعیت بازیکنان جدید پرسپولیس هم گفت: بازیکنانی که در نیم فصل به این تیم پیوسته‌اند به خوبی با دیگر بازیکنان هماهنگ شده اند و به خوبی در کارهای تاکتیکی شرکت می‌کنند.
در دیگر مسابقات این هفته نتایج زیر بدست آمد:
ندسا بوشهر ۳         پارس خورموج ۳
سپاهان خورموج ۱     هما دیلم ۰
استقلال اهرم ۱        ایرانجوان خورموج ۳
شاهین تل سیاه ۲    توحید بوشهر ۳
پرسپولیس با این نتیجه 18 امتیازی شد و همچنان در ده پنجم جدول باقی ماند.
جدول رده بندی لیگ دسته یک بزرگسالان استان تا پایان هفته سیزدهم
ردیف نام تیم تعداد بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ توحید بوشهر ۱۳ ۶ ۵ ۲ ۱۸ ۹ ۹ ۲۳
۲ پارس خورموج ۱۳ ۶ ۵ ۲ ۲۱ ۱۶ ۵ ۲۳
۳ هما دیلم ۱۳ ۶ ۴ ۳ ۲۱ ۱۳ ۸ ۲۲
۴ ایرانجوان خورموج ۱۳ ۵ ۵ ۳ ۱۳ ۱۳ ۰ ۲۰
۵ پرسپولیس آب پخش ۱۳ ۴ ۶ ۳ ۲۳ ۱۹ ۴ ۱۸
۶ سپاهان خورموج ۱۳ ۴ ۴ ۵ ۲۲ ۲۳ ۱۶
۷ شاهین تل سیاه ۱۳ ۳ ۶ ۴ ۱۶ ۱۶ ۰ ۱۵
۸ ندسا بوشهر ۱۳ ۴ ۳ ۶ ۱۴ ۱۵ ۱۵
۹ استقلال اهرم ۱۳ ۳ ۲ ۸ ۱۱ ۲۵ -۱۴ ۱۱
۱۰ استقلال بنه گز ۱۳

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد