ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برای تامین امنیت مردم در دشتستان اقدامات ارزشمندی توسط دستگاه‌های مسئول انجام شده و نیروی انتظامی و دادگستری و سایر دستگاه‌ها با تعامل نزدیکی در این مسیر تلاش می‌کنند.
داوود محمودزاده از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: شخصی که قصد انتقال مواد مخدر از شیراز به برازجان را داشت دستگیر شد.
محمودزاده تصریح کرد: در راستای برخورد و مبارزه با عوامل تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر در شهرستان دشتستان و برابر اخبار و اطلاعات واصله مشخص شد که شخصی به نام «مهدی ـ ن» که شخصی سابقه‌دار در زمینه تهیه، توزیع و انتقال مواد مخدر بوده قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مقادیری مواد مخدر را از شیراز به برازجان منتقل کند.
وی بیان کرد: در نتیجه عملیات مشترک مامورین پلیس امنیت عمومی دشتستان و مامورین پاسگاه ایست و بازرسی شهید صلاحی خودروی مذکور توقیف و در بازرسی از آن مقدار 9 کیلو و 980 گرم تریاک کشف و ضبط و متهم «مهدی ـ ن» دستگیر و به همراه مواد مخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
این مسئول همچنین از کشف سرقت مغازه توسط مامورین کلانتری 11 برازجان خبر داد و اذعان داشت: مامورین کلانتری 11 برازجان موفق به کشف سرقت مغازه در کوتاه‌ترین زمان ممکن شدند.
محمودزاده افزود: در پی مراجعه شخصی به نام «امیر ـ ح» به کلانتری 11 برازجان و اعلام این که مغازه وی واقع در خیابان سازمانی مورد سرقت واقع شده و اموالی شامل یک دستگاه کامپیوتر و متعلقاتش به سرقت رفته، بلافاصله مامورین کلانتری در محل سرقت حضور یافتند.
وی اضافه کرد: پس از بررسی دقیق و همه جانبه صحنه جرم و با توجه به آثار و ادله موجود ظن مامورین به منزل مجاور مغازه معطوف و پس از هماهنگی با مقام قضایی از منزل مورد نظر بازرسی و دو نفر به اسامی «جعفر ـ غ» و «سعید ـ غ» دستگیر و به کلانتری دلالت شدند.
 این مسئول خاطرنشان کرد: افراد مذکور در بازجویی‌های تخصصی به ارتکاب سرقت مغازه اعتراف و اموال مسروقه کشف و به صاحب مغازه مسترد و سارقین به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد