ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بهبود فضای سبز آبپخش و احیای پارک خلیج‌فارس

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، شهردار آبپخش شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در آبپخش گفت: شهرداری آبپخش برنامه‌ریزی برای پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های شهری آبپخش را یکی از اصلی‌ترین اهداف خود قرار داده است و با تمام توان در این مسیر تلاش می‌کند.
سید محمود موسوی اظهار داشت: در سال مالی جاری در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان آبپخشی اعتبارات بسیار خوبی برای اجرای پروژه‌های شهری جذب کرده‌ایم و پس از تعیین پیمانکاران از طریق مناقصه فعالیت‌های عمرانی در شهر آبپخش کلید می‌خورد و شاهد عمران و آبادانی این شهر خواهیم بود.
موسوی به آغاز پروژه‌های استعلام بهایی در شهر آبپخش اشاره کرد و اذعان داشت: برخی پروژه‌ها که اعتبار اجرای آنها زیر 500 میلیون ریال بوده بنابر قانون به صورت استعلام بهایی به پیمانکاران واگذار شده و در حال حاضر شاهد انجام فعالیت‌های اجرایی مربوط به این پروژه‌ها در شهر آبپخش هستیم.
شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: بهسازی بلوار انقلاب یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش در سال مالی جاری است که به دلیل ناظران ملی و بین‌المللی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با اعتبار 300 میلیون تومانی شاهد اجرای این پروژه خواهیم بود.
موسوی عنوان داشت: آسفالت کوچه‌های شهر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری و خواسته‌های شهروندان است که منوط به اتمام فعالیت‌های پیمانکار گاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پروژه‌های آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر آبپخش را آغاز می‌کنیم.
وی با تاکید بر رعایت اصل عدالت اجتماعی در پروژه‌های شهرداری ابراز داشت: آسفالت هفت کوچه در محلات مختلف شهر با توجه به نیاز و اولویت‌ها و رعایت اصل مهم عدالت اجتماعی از برنامه‌های شهرداری در سال جاری است که به آن جامعه عمل می‌پوشانیم.
این مسئول از دو برابر شدن فضای سبز در آبپخش خبر داد و متذکر شد: بهبود فضای سبز و اماکن تفریحی و رفاهی به منظور آسایش شهروندان یکی از فعالیت‌های شهرداری است که در این راستا شاهد احیای پارک خلیج‌فارس در ورودی شهر آبپخش و گسترش فضاهای سبز شهری در نقاط مختلف شهر هستیم و تا نیمه نخست سال آینده میزان فضای سبز آبپخش دو برابر میزان فعلی می‌شود.
شهردار آبپخش تصریح کرد: پروژه‌های ساخت میادین آب و شهیداسماعیلی در ورودی‌های شهر آبپخش به دلیل آماده‌ نبودن طرح‌های مربوط به میادین انجام نمی‌شود و در حال طراحی جالب برای میادین شهر آبپخش هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد